Grupa Empik dynamicznie rozwija, niezależnie od swojej sieci salonów, nowy koncept sklepów dedykowany pasjonatom czytania. W ciągu półtora miesiąca na rynku pojawiło się aż 6 księgarni Mole Mole, a wkrótce dołączy do nich kolejna. Plany przewidują otwarcie jeszcze 15 lokalizacji do końca roku.
Bardzo dobre wyniki sprzedaży w nowo otwieranych księgarniach i przyjazne reakcje ze strony klientów - wielbicieli dobrej literatury, potwierdzają, że Mole Mole z sukcesem wpisuje się w księgarską mapę Polski
– mówi Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Grupy Empik.
Pierwsze księgarnie Mole Mole otwarto w maju w centrach handlowych M1 w Zabrzu i Czeladzi, następnie dołączyły do nich flagowe lokalizacje w Krakowie i w Markach pod Warszawą. Od 8 czerwca czytelników przyciąga księgarnia Mole Mole w Kołobrzegu, a od końca czerwca można dostać dobrą książkę w Ostrowcu Świętokrzyskim. 7 lipca rozpocznie działalność księgarnia w Łomży. Empik planuje dalszą dynamiczną ekspansję Mole Mole i otwarcia kolejnych punktów w małym i średnim formacie - o powierzchni od 70 do 250 m kw.
Mole Mole to małe, kameralne, przytulne a jednocześnie nowoczesne księgarnie z bogatą ofertą tytułów ze wszystkich gatunków. W każdej lokalizacji można znaleźć atrakcyjny wybór tytułów z literatury polskiej i zagranicznej, biografie, reportaże, poradniki.
- Jesteśmy szczególnie dumni z szerokiego wyboru nowości wydawniczych oraz oferty dla najmłodszych czytelników – mówi Ewa Szmidt-Belcarz. - Klienci znajdą w Mole Mole również akcesoria do pakowania i wybór najbardziej popularnych artykułów piśmiennych – dodaje.
Pierwsze tygodnie sprzedaży pokazują, że klienci Mole Mole najchętniej sięgają po kryminały, książki dla dzieci i młodzieży oraz powieści obyczajowe. Prawie każdy odwiedzający wychodzi z księgarni z więcej niż 1 książką.