Empik zajął 5. miejsce w prestiżowym corocznym rankingu najsilniejszych polskich marek ogłaszanym przez dziennik „Rzeczpospolita”! To oznacza awans o dwa miejsca w stosunku do ubiegłorocznego zestawienia. W TOP 10 Siły Marki Empik jest jedynym przedstawicielem branży retail a w TOP 50 można znaleźć jeszcze tylko dwie inne marki z segmentu: handel.
Indeks siły marki uwzględnia takie wskaźniki jak: preferencje konsumentów, lojalność, stopa referencji, prestiż, postrzegana jakość, świadomość marki, priorytet w świadomości oraz postrzegana wartość.
- Kolejny skok Empiku w rankingu Siły Marki jest na pewno wynikiem konsekwentnej realizacji strategii w obszarach, które mają wpływ i bezpośrednie przełożenie na postrzeganie marki czyli omnichannelowy model rozwoju, łączący najszerszy zasięg sieci fizycznej i platformę e-commerce z najnowocześniejszymi technologiami w ramach digital i mobile. Pozycje Empiku w poszczególnych minirankingach „Rzeczpospolitej” jednoznacznie wskazują, że zdobyliśmy serca klientów i jesteśmy przez nich bardzo pozytywnie odbierani
– podkreśla Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Grupy Empik.