Grupa Handlowa Emperia zakończyła zbiórkę nakrętek na rzecz
podopiecznych Lubelskiego Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia.
Klienci supermarketów Stokrotka w całej Polsce oraz pracownicy spółek
Grupy wspólnie zebrali prawie 5 ton plastikowych korków. W ten sposób
Emperia pomaga spełniać marzenia nieuleczalnie chorych dzieci, a także
przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.
Zbiórka nakrętek w supermarketach Stokrotka trwała niemal 5 miesięcy. Pracownicy i klienci już od pierwszego dnia bardzo aktywnie włączyli się do akcji. Do oznaczonych pudełek ustawionych przy kasach wrzucali plastikowe korki po napojach, lekach, kosmetykach czy środkach czystości. Nakrętki zbierali także pracownicy centrali spółek Grupy. W ten sposób Emperii udało się zebrać prawie 5 ton nakrętek.
- Kiedy hospicjum zwróciło się do nas o pomoc w gromadzeniu plastikowych korków nie mieliśmy najmniejszych wątpliwości. Z zaangażowaniem włączyliśmy się do akcji. Nakrętki zbierali klienci supermarketów Stokrotka oraz pracownicy centrali spółek Grupy Handlowej Emperia. Kierowcy naszej dystrybucyjnej spółki Tradis zawieźli korki zebrane wspólnie z Hospicjum w ramach pierwszej edycji akcji do firmy recyklingowej pod Krakowem. Nakrętek było tak dużo, że z trudem zmieściły się do ciężarówki - mówi Ewa Adamczyk z Działu Komunikacji Zewnętrznej Grupy Handlowej Emperia.
Za fundusze uzyskane ze sprzedaży wspólnie zebranych w ramach pierwszej edycji akcji nakrętek– prawie 13 tys. zł, podopieczni Hospicjum - Marek i Mateusz, pojechali na wymarzoną wycieczkę do Rzymu. Kolejna edycja przyniosła równie dobre efekty. Wczoraj do firmy recyklingowej dotarł drugi transport nakrętek. W załadunku korków do tira pomogli Hospicjum pracownicy Grupy Handlowej Emperia. Dochód ze sprzedaży pomoże spełnić kolejne marzenia nieuleczalnie chorych dzieci.
Tagi: