Pod koniec 2014 roku Esotiq & Henderson otworzył dwa salony w Niemczech, w najlepszych Centrach Handlowych w Stuttgarcie: Milaneo oraz Gerber. Wkrótce ruszą kolejne. Rynek niemiecki jest bardzo ważny dla spółki, dlatego w I kwartale uruchomiony zostanie także salon internetowy na terenie Niemiec.
–
Otwieramy kolejne punkty sprzedaży w Niemczech, a wkrótce ruszy tam także nasz sklep internetowy. Na marzec zaplanowaliśmy premierę nowej marki odzieżowej, która powstała w ścisłej współpracy Esotiq & Henderson z projektantką Ewą Minge. Będzie to produkt dizajnerski, ale w przystępnych cenach. Naszą grupą docelową są dotychczasowi klienci marki Esotiq. Tylko w I półroczu planujemy otwarcie 25 nowych punktów sprzedaży. Dokapitalizowanie spółki dawałoby możliwość sfinansowania dalszego rozwoju sieci sprzedaży i nowych marek – mówi Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson. -
W ubiegłym roku powierzchnia handlowa salonów zwiększyła się o 9,67%. W tym spółka oczekuje podobnego wzrostu – Istotne jest to, że rozwój sieci sprzedaży idzie w parze z wydajnością. W 2014 roku wzrost sprzedaży z jednego m kw. powierzchni salonów w stosunku do 2013 r. wyniósł 15,3%, a marża z jednego m kw. zwiększyła się o 14,5% – dodaje.
W ostatnich trzech miesiącach 2014 roku, w salonach Esotiq wdrożono dwie nowe linie asortymentowe. Od października 2014 r. we wszystkich salonach dostępne są produkty do codziennej pielęgnacji ciała w linii ekonomicznej pod nazwą Esotiq Natural – żele pod prysznic, balsamy oraz szampon z odżywką. Bardzo dobrze została przyjęta także linia bielizny Esotiq Sexy You, o charakterze erotycznym. Esotiq jest tym samym pierwszą siecią oferującą tak szeroki asortyment bielizny kobiecej.
Esotiq & Henderson spore nadzieje wiąże także z nową marką odzieżową stworzoną we współpracy z Ewą Minge, najbardziej rozpoznawalną na świecie polską projektantką.
–
Będzie luksus Evy Minge w wydaniu dostępnym cenowo klientom salonów ESOTIQ. Premiera już w najbliższych tygodniach – mówi Ewa Minge, która jest dyrektorem kreatywnym nowej marki.
Tagi: