Początek nowej ery w zakupach kosmetyków przez internet w Polsce – właśnie ruszył długo oczekiwany sklep internetowy Sephora dostępny pod adresem sephora.pl. Teraz wszyscy Polacy, także mieszkańcy miast, gdzie nie ma jeszcze perfumerii Sephora, mogą kupować swoje ulubione perfumy i kosmetyki bez wychodzenia z domu.
Otwarcie sklepu internetowego Sephora w Polsce jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów, którzy oczekują wysokich standardów obsługi, oryginalnych kosmetyków najbardziej prestiżowych marek oraz dostępności 24 godziny na dobę. Jak pokazują badania firmy Gremius przeprowadzone w 2013 roku, aż 27% procent polskich internautów kupujących w internecie zakupiło tam kosmetyki i perfumy. Coraz więcej osób deklaruje też, że zależy im na kupowaniu produktów najwyższej jakości – 20% wobec 17% w 2011 roku.
-
Nowo uruchomiony sklep internetowy Sephora to ważna część naszej strategii rozwoju w Polsce – stawiamy na synergię sprzedaży offline i online. Wyraźny trend w handlu detalicznym zarówno w Polsce i na świecie, wskazuje na konieczność korzystania z różnych kanałów dystrybucji – powiedział Gilles Dougoud, dyrektor generalny, Sephora Polska.
Polski sklep internetowy Sephora bazuje na najlepszych rozwiązaniach oferowanych przez platformy e-commerce sieci, działające w Stanach Zjednoczonych i Francji. Są one jednymi z najlepszych e-sklepów w branży kosmetycznej na świecie, co potwierdza m.in. przyznanie im w listopadzie 2013 roku nagrody Beauty 2.0 Award w kategorii „sklep internetowy”.
-
Z analizowanych przez nas badań wynika, że niezależnie od wybieranego kanału sprzedaży, klienci mają zawsze te same, wysokie wymagania. Dlatego naszą ambicją jest, aby e-sklep Sephora był najlepszym sklepem internetowym w Polsce, spełniającym najwyższe standardy w zakresie funkcjonalności, estetyki, przyjazności dla klienta i oferty produktów. Korzystamy z doświadczeń globalnej sieci Sephora, także sprawdzonych rozwiązań, które funkcjonują w Stanach Zjednoczonych czy we Francji – powiedział Jakub Jasiński, lider projektu e-commerce w Sephora Polska.
Polski sklep internetowy Sephora, tak samo jak stacjonarne perfumerie sieci, oferuje tysiące oryginalnych produktów pochodzących wyłącznie od autoryzowanych dystrybutorów. Unikalnym rozwiązaniem jest również możliwość sprawdzenia dostępności produktów w stacjonarnych perfumeriach Sephora w całym kraju. Szybka dostawa, dostarczanie zamówień o wartości powyżej 230 zł bezpłatnie – to tylko niektóre z korzyści dla klienta. Każda przesyłka jest starannie opakowana, a na życzenie klienta produkty są bezpłatnie pakowane na prezent. Do każdego zakupu Sephora dołącza do pięciu próbek. Na ewentualne zwroty klienci mają cały miesiąc i mogą je realizować nie tylko on-line, ale również we wszystkich perfumeriach Sephora w Polsce. Dla kupujących dostępna jest też bezpłatna infolinia.
Co ważne, również lojalni klienci Sephora znajdą coś dla siebie – wszystkie korzyści, oferty i przywileje związane z posiadaniem karty Klubu Sephora będą obowiązywały także w sklepie internetowym sephora.pl.
* W listopadzie 2013 r. e-sklepy Sephora w USA i Francji uzyskały nagrody Beauty 2.0 Award w kategorii „sklep internetowy”
Tagi: