-
II miejsce w rankingu 100 największych i najpopularniejszych sklepów internetowych, w kategorii kultura i rozrywka to wspaniały wynik. Rok temu nie mogliśmy nawet o nim marzyć. Dziś jest faktem, a kilkuset procentowa dynamika wzrostów naszego sklepu internetowego w stosunku do zeszłego roku mówi sama za siebie. Wciąż udoskonalamy obsługę klienta przez internet i poszukujemy nowych rozwiązań. Pozycja przed naszym głównym konkurentem daje dużo satysfakcji - podsumowuje Mariusz Rutowicz, prezes Matras S.A.
Money.pl przeanalizował ponad 100 największych i najpopularniejszych sklepów internetowych. Każdy z nich został zbadany pod kątem 60 kryteriów, które mają największe znaczenie dla potencjalnych klientów. W efekcie zostały wybrane najlepsze sklepy, czyli takie, które okazały się najlepiej zorganizowane, proponujące najciekawszą ofertę i najbardziej dbające o kupujących. Wyniki rankingu money.pl zostały zaprezentowane w siedmiu kategoriach, do których sklepy zostały przypisane na podstawie danych z ogólnopolskiego badania internetu.
Tagi: