e-commerce innovations po raz pierwszy w Polsce!

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-07-22 | 15:31
Już 24 września w Business Centre Club w Warszawie odbędzie się e-commerce innovations – pierwsza w Polsce specjalistyczna konferencja o sprzedaży internetowej dla branży mody.
e-commerce innovations jest imprezą konferencyjno-wystawienniczą poświęconą sprzedaży w internecie. To jedyne tego typu wydarzenie w 100% dedykowane sektorowi mody.
Podczas najbliższej edycji, która odbędzie się 24 września 2013 r., będzie można posłuchać 10 specjalistycznych wykładów prowadzonych przez praktyków, najlepszych specjalistów z branży. Opowiedzą oni o trendach w e-commerce oraz zaprezentują ciekawe case’y internetowych sklepów modowych.
W programie znajdą się następujące tematy:
  • Jak wykorzystać modę na Responsive Web Design do podniesienia skuteczności sklepu internetowego?
  • Jak przyspieszyć pracę, oszczędzić na kosztach i sprzedawać więcej dzięki automatycznej fotografii produktowej?
  • Co zrobić, by sklep internetowy w branży odzieżowej był bardziej „smarter”?
  • W jaki sposób skorzystać z kompleksowego outsourcingu rozwiązań informatyczno-logistycznych?
  • Jak korzystać z SMS-commerce?
  • Kiedy SMS marketing w branży mody jest najbardziej skuteczny?
  • Jak efektywnie sprzedawać ubrania i dodatki w sieci?
  • Co zrobić, żeby zmniejszyć efekt ROPO, a wydatki na reklamę nie poszły na marne?
  • Co warto wiedzieć o Strefach Marek na Ceneo Moda?
  • Jak trafić do klientów 2.0, korzystając z nowego wymiaru PR i marketingu w e-commerce?
  • Jak zadbać o sprawną logistykę e-handlu?

Konferencji towarzyszyć będzie panel dyskusyjny ekspertów pt. „Trendy e-commerce w branży mody”. Wiedzę na temat sprzedaży internetowej będzie również można poszerzyć odwiedzając stoiska Partnerów konferencji. Na zwiedzających będzie tam bowiem czekało ponad 20 ekspertów e-commerce, którzy chętnie udzielą porad i odpowiedzą na indywidualne pytania uczestników konferencji.
W przeciwieństwie do masowych imprez e-commerce, organizatorzy stawiają na ściśle sprofilowaną elitarną grupę odbiorców obejmującą tylko przedstawicieli firm z branży mody, dzięki czemu uda się stworzyć atmosferę sprzyjającą wymianie profesjonalnej informacji i integracji branży.
Parter Główny: i-sklep. Partnerzy Strategiczni: Arvato, Serwer SMS, Fast White Cat, Orbitvu, ODL Retail. Partnerzy Biznesowi: SMSAPI, Ceneo, Trusted Shops, Codemedia, Difinit, Quartic, Trade Tracker, Logistyka e–handlu, AdTaily, LeadR, Infobip, Transferuj.pl Partnerzy: Trol Intermedia, TopShow3D. Patroni medialni: portal i magazyn Galeriehandlowe.pl, FranczyzaWPolsce.pl, Franczyza&Biznes, fashionbusiness.pl, moda damska, moda męska.
Organizator: Promedia Jerzy Osika. Kontakt: tel. 22 559 39 61, e-mail: biuro@promedia.biz.pl.
e-commerce innovations
24 września 2013 r.
godz. 9:00 – 16:30
Warszawa Business Centre Club, (Plac Żelaznej Bramy 10)

Na imprezę bezpłatny wstęp mają wyłącznie przedstawiciele firm odzieżowych i obuwniczych (producenci, dystrybutorzy ubrań, dodatków, obuwia) oraz sklepów – zarówno stacjonarnych, jak i internetowych.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-09-05 do 2013-09-06

Zobacz także

e-commerce innovations po raz pierwszy w Polsce!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.