E-commerce Innovations dla B2B

2017-05-29 | 00:00

25 maja 2017 r. w Business Centre Club w Warszawie firma Promedia zorganizowała 7. edycję konferencji E-commerce Innovations. Impreza poświęcona internetowym platformom sprzedaży business to business spotkała się z ogromnym zainteresowaniem firm przyciągając ponad stu uczestników.

 

Cykl wykładów rozpoczęła Agnieszka Chabrzyk, country director w Business Factory & Roi Hunter Poland, która opowiedziała o roli Facebooka w działaniach e-commerce dla B2B. Komunikacji była poświęcona także prelekcja Irka Klimczaka, content marketing experta GetResponse, który zdradził, jak powinien wyglądać spersonalizowany e-mail marketing, oraz wykład Judyty Mojżesz-Zimonczyk, head of PR & marketing w INIS, która radziła, jak skutecznie  docierać online do biznesowych grup docelowych. Z kolei, dzięki prezentacji Jarosława Kubisiaka, dyrektora zarządzającego I-systems, można było zapoznać się z możliwościami systemów B2B nowej generacji. O zaletach platform e-commerce przekonywała także Mirka Achinger, prezes ODL, pokazując, jak przejmują one zadania do tej pory wykonywane przez handlowców. Michał Adamczak key account manager Przelewy24, wskazywał natomiast, jak możemy konkurować nowoczesnymi rozwiązaniami płatniczymi. Uczestnicy mogli też się zapoznać z praktycznymi przykładami wdrożeń platform B2B podczas prezentacji case study Piotra Zająca, CEO & partnera, specjalisty ds. UX w Network. Jakie treści zamieścić na stronie, żeby zwiększyć ruch i konwersję, radziła zaś Anna Rak, country manager Trusted Shops. Serie wykładów zakończyło wystąpienie Macieja Synoradzkiego, key account managera i Igora Czajkowskiego, general managera 2ClickShop. Wyjaśnili oni, dlaczego niektóre wdrożenia systemów B2B nie przynoszą oczekiwanych efektów i zdradzili, jak sprawić, by projekt okazał się sukcesem. Konferencji towarzyszyła również część wystawiennicza, gdzie na stoiskach partnerów wydarzenia można było zaczerpnąć więcej informacji o najnowszych rozwiązaniach e-commerce oraz zasięgnąć porad ekspertów.  

Podczas 7. E-commerce Innovations ogłoszono wyniki konkursu na najlepsze sklepy internetowe E-commerce Innovations Awards 2017. Nagrody laureatom wręczył Jerzy Osika, prezes firmy Promedia organizującej konkurs. Zwyciężył www.answear.com – statuetkę odebrała Karolina Buchta, specjalista ds. marketingu Answear.com. Drugie miejsce zdobył www.r-gol.com – dyplom trafił na ręce  Krystiana Narwojsza, specjalisty ds. eventów R-gol.com. Trzeci na podium znalazł się www.brilu.pl reprezentowany na rozdaniu nagród przez Anetę Szlingiert, współwłaścicielkę sklepu.  W tym roku wręczono także wyróżnienie dla www.deezee.pl, które odebrała Joanna Kieryk, starszy specjalista ds. marketingu firmy.

Podsumowanie imprezy stanowił panel dyskusyjny, w którym wzięli udział: Michał Adamczak, key account manager Przelewy24, Mirka Achinger prezes ODL, Jarosław Kubisiak, dyrektor zarządzający I-systems, Maciej Synoradzki, key account manager 2ClickShop i Anna Rak, country manager Trusted Shops. Rozmowa moderowana przez Jerzego Osikę, prezesa firmy Promedia, podpowiadała uczestnikom, jak odnieść sukces dzięki e-commerce B2B.

Partnerami 7. E-commerce Innovations były firmy: ODL, Interactive Network, I-systems, Inis, Przelewy24, Trusted Shops, PayU, 2ClickShop, Positive Power  i GetResponse. Patronatem honorowym objęły konferencję: Polska Rada Centrów Handlowych, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli oraz PIOT. Patronatu medialnego udzieliły wydarzeniu: Fashionbusiness.pl, Magazyn Ambiente, Moda Męska, Galerie Handlowe, Deva Group, Outsourcing Magazine, OOH Magazine, meblarstwo24.pl. Upominki dla uczestników ufundowali: Mintanine, MT Biznes i Onepress.

 

Tagi:
Oceń artykuł:

Fot: Promedia Źródło: Promedia

E-commerce Innovations dla B2B

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.