Dziesięć lat sprzedaży internetowej w Weltbildzie

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-09-10 | 17:00
Weltbild świętuje dziesięciolecie działania na polskim rynku eCommerce. Z tej okazji sklep internetowy Weltbild.pl przygotował liczne atrakcje, adresowane nie tylko do użytkowników Internetu. Specjalne oferty i konkursy pojawiają się we wszystkich kanałach sprzedaży, a dla spostrzegawczych klientów firma przygotowała promocję-niespodziankę, w której po raz pierwszy zdecydowano się na użycie QR kodów.
Na tę okrągłą rocznicę Weltbild proponuje zróżnicowaną ofertę promocyjną i liczne niespodzianki. W Internecie - na Weltbild.pl, w katalogu i księgarniach impreza urodzinowa trwa przez cały miesiąc. Atrakcje są przeznaczone dla wszystkich klientów, również tych, którzy (jeszcze) nie korzystają z Internetu, chociaż w Internecie znajdzie się ich najwięcej. Na wszystkich, którzy zdecydują się wziąć udział w urodzinowej zabawie z losami, czeka specjalny prezent – limitowana talia kart do gry. To właśnie na nich umieszczono niespodziankę - QR kody odsyłające na sekretną promocyjną stronę internetową.
- QR kody to dla nas nowa forma promocji, kierowana do użytkowników smartfonów, osób będących na bieżąco z mobilnymi rozwiązaniami technologicznymi. Chcieliśmy sprawdzić potencjał rozwojowy dla takich zabaw, a jubileusz związany z obecnością w Internecie wydał się doskonałym pretekstem – mówi Paweł Wojciechowski, dyrektor marketingu Weltbild Polska. - Pamiętamy jednak o wszystkich klientach, a dziękując za ich dotychczasową lojalność, dajemy im to, co naszym zdaniem ucieszy ich najbardziej, czyli promocje, dobre ceny i świetną zabawę – dodaje.
Oprócz losów, gratisów i QR kodów, na klientów czekają słodkie upominki – ręcznie robione, ekskluzywne praliny od Cukierni Sowa, dołączane w wybrane dni do zakupów w księgarniach Weltbild. Na stronie internetowej do końca września o 10.00 i 22.00 (wszak to 10-lecie) pojawia się godzinna promocja, w której oferowane są wybrane produkty w wyjątkowych, bardzo atrakcyjnych cenach. Ponadto firma przygotowała konkurs urodzinowy, w którym można wygrać 10 netbooków, bawiąc się z wybranymi produktami z oferty.
- Dla tak dynamicznie rozwijającej się branży, jaką jest Internet, 10 lat to bardzo dużo czasu. W tym okresie cały eCommerce przeszedł szereg rewolucyjnych zmian – komentuje Paweł Wojciechowski. - Internet stał się elementem życia codziennego; 10 lat temu przeciętny użytkownik (a było ich znacznie mniej!) spędzał online trzy kwadranse dziennie, obecnie są to średnio 4 godziny. Dzięki szybkim łączom strony wczytują się dziś nie kilkanaście, lecz kilka sekund, a to usprawnia sposób funkcjonowania sklepów internetowych i podnosi jakość obsługi klientów. Różnic oczywiście można znaleźć więcej. Wszystkie te wydarzenia zmieniły sposób myślenia o biznesie internetowym. Jesteśmy dumni, że podążamy za nowymi trendami i pomimo silnej konkurencji uplasowaliśmy się w czołówce sklepów internetowych w kraju - dodaje.
Sklep internetowy weltbild.pl rozpoczął swoją działalność w 2002 roku, początkowo pod nazwą Klub Dla Ciebie - kdc.pl. Ówczesny serwis www bardzo odbiegał od tego, co można zobaczyć dzisiaj. Nic dziwnego – w pierwotnym założeniu Internet miał być zaledwie jedną z form składania zamówień z drukowanego katalogu produktowego. Życie i postęp technologiczny zdecydowały inaczej. Obecnie Internet staje się dominującym kanałem sprzedaży w Weltbildzie. Wszystko wskazuje na to, że ta tendencja się utrzyma.
- W naszej ocenie obszary działalności związane z Internetem wciąż mają duży potencjał na rozwój. Dlatego Weltbild nadal zamierza inwestować w eCommerce. Jednocześnie bardzo doceniamy także detaliczną sprzedaż stacjonarną, to księgarnie dają nam cenny przywilej, jakim jest bezpośredni kontakt z klientami. Tutaj obserwujemy też wiele obszarów synergii między Internetem, a handlem w nieco bardziej klasycznym rozumieniu. Z pewnością kolejne dziesięciolecie również przyniesie wiele zmian, wierzymy jednak, że sprostamy tym wyzwaniom nie tylko utrzymując, ale i umacniając naszą pozycję, wciąż pozostając blisko klientów – deklaruje Paweł Wojciechowski.
Zobacz sklepy Weltbild w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-06-29 do 2012-07-01

Zobacz także

Dziesięć lat sprzedaży internetowej w Weltbildzie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.