Dyrberg/Kern rozwija nowy kanał sprzedaży

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-11-21 | 10:05
Aby sprostać oczekiwaniom klientów oraz iść z postępem technologicznym marka Dyrberg/Kern postanowiła zwiększyć zasięg swoich produktów na całą Polskę, udostępniając nowy kanał sprzedaży przez Internet. - Pozwoliło to nam na dotarcie do klientów w miastach, w których nie ma jeszcze punktu tradycyjnej sprzedaży w formie sklepu/stoiska z biżuterią marki Dyrberg/Kern - mówi Paweł Proskurnicki, marketing manager Dyrberg/Kern.
Pierwsza z trzech części sklepu Online - Outlet Online - została otwarta 20 września. Dostępne są w niej produkty z poprzednich kolekcji, które są jeszcze w sieci sklepów Dyrberg/Kern w Polsce. W październiku zostały również otwarte pozostałe części sklepu - E-shop oraz VIP Shop, zawierające odpowiednio obecną kolekcję biżuterii oraz oferty specjalne dla stałych klientów.
Asortyment w sklepie odpowiada biżuterii znajdującej się w ofercie w tradycyjnej sprzedaży i dodatkowo został uzupełniony o modele, które są trudno dostępne w określonych punktach. Dzięki temu każda osoba, która nie znajdzie modelu w sklepie Dyrberg/Kern, do którego się uda, może zdobyć go dzięki sklepowi online. W Outlecie Online dostępna jest natomiast tylko wybrana część produktów, której nie ma jeszcze w sprzedaży w salonach.
- Sklep dynamicznie się rozwija dzięki ciągłemu kontaktowi z klientami i udoskonalaniu naszej nowej platformy sprzedażowej. Na tę chwilę najważniejszą cechą sklepu, która wkrótce ruszy jest wirtualny asystent sprzedaży zrealizowany w postaci biura obsługi online. Jego zadaniem będzie udzielanie odpowiedzi na każde pytanie klientów związane z biżuterią lub sklepem praktycznie 24 godziny na dobę. Już w tej chwili ograniczyliśmy czas oczekiwania na odpowiedź klienta do 1h, a zostanie on skrócony jeszcze bardziej poprzez wprowadzenie czatu online z obsługą sklepu - zapowiada Paweł Proskurnicki. Dodatkowymi zaletami jest możliwość przeglądania złożonych zamówień oraz wprowadzenia odroczonej formy sprzedaży, polegającej na zapisaniu aktywnego zamówienia w liście zamówień i opłaceniu go w innym terminie. Jest to jednak opcja dostępna tylko dla stałych klientów.
Do podstawowych możliwości sklepu należy intuicyjne i proste przedstawienie najważniejszych informacji na temat produktu oraz możliwości jego zakupu, przez co klient nie musi uczyć się obsługi sklepu, a praktycznie w ciągu 2 minut może złożyć i opłacić zamówienie, które stopniowo będzie uzupełniane o brakujące dane (przy rejestracji wymagany jest jedynie e-mail oraz hasło).
- W niedługiej przyszłości zrealizujemy również możliwość kolekcjonowania i dobierania biżuterii do osobistych preferencji użytkownika oraz wirtualnego doradcy, co pozwoli dobrać biżuterię użytkownikowi pod względem jego istniejących zakupów - informuje Paweł Proskurnicki.
W tej chwili dostępne są progi rabatowe automatycznie dostosowane do danej kolekcji, dzięki czemu oferta jest zawsze atrakcyjna i warta uwagi. Stali klienci e-sklepu mają możliwość skorzystania ze specjalnych progów rabatowych, ustalanych indywidualnie na podstawie tradycyjnych kart stałego klienta, dzięki czemu mogą robić zakupy nie ruszając się z domu, a jednocześnie posiadając indywidualne podejście w formie dodatkowego opiekuna użytkownika, który zna klienta i pozwoli mu na dobranie odpowiedniej biżuterii. Na niektóre produkty jest możliwość wprowadzenia specjalnych okresowych rabatów, niedostępnych w tradycyjnym systemie sprzedaży w sklepach.
- Sklep jest już w pewnym sensie połączony z Facebookiem poprzez udostępnienie możliwości polubienia czy podzielenia się konkretną podstroną sklepu. W przyszłości zamierzamy również podłączyć do niego możliwość logowania się przy pomocy konta na Facebooku, co pozwoli na wyeliminowanie rejestracji i jeszcze większe uproszczenie sprzedaży - mówi marketing manager Dyrberg/Kern. - System CMS obsługujący sklep internetowy oraz jego wygląd został dostosowany w taki sposób, aby bez problemu obsługiwał użytkowników mobilnych (komórki/tablety). W przyszłości, jeżeli klienci będą wymagali kolejnych udogodnień w zakresie mobilności sklepu, na pewno postaramy się sprostać ich oczekiwaniom wprowadzając nowe rozwiązania - dodaje.
Zobacz salony Dyrberg/Kern w centrach handlowych

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-09-14 do 2012-09-14

Zobacz także

Dyrberg/Kern rozwija nowy kanał sprzedaży

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.