Jysk to międzynarodowa sieć handlowa zajmująca się sprzedażą różnego rodzaju produktów do domu, od sprzętów elektronicznych i mebli po akcesoria dekoracyjne. Marka od 2000 roku stale rozwija się na polskim rynku, czego dowodem mogą być otwarcia kolejnych salonów firmowych. Do 31 sierpnia 2014 firma zamierza otworzyć 15 nowych sklepów.
Jysk posiada swoje sklepy na terenie całego kraju, zarówno w dużych, jak i tych mniejszych miejscowościach. Obecnie sieć liczy 152 sklepy o optymalnej powierzchni 1 150 mkw. To jednak nie koniec ekspansji na polskim rynku. -
Od początku działalności w Polsce otwieraliśmy średnio w roku 12 nowych sklepów. W naszym bieżącym roku budżetowym zamierzamy otworzyć ich 15. Najbliższe otwarcia planowane są w Sochaczewie, Ostródzie, Radomiu, Policach i Oleśnicy. – mówi Tomasz Makowski , sales & marketing specialist firmy Jysk.
Rzeczywiście, najbliższe miesiące będą dla firmy pracowite. 13 listopada otwarty został salon w Policach, a już 23 listopada dołączy do niego sklep w CH Multishop w Sochaczewie. W grudniu natomiast, grono poszerzą także punkty handlowe w Ostródzie oraz CH Atrium Gama w Radomiu.
Marka, prócz handlu w salonach, rozwija także sprzedaż internetową. Jysk, swój e-sklep w Polsce uruchomił z początkiem września 2013r. Tym co wyróżnia tą formę sprzedaży jest z pewnością szeroka gama produktów. Oferta w sklepie internetowym jest bowiem szersza od tej w sklepach stacjonarnych.
Firma Jysk istnieje na rynku już od wielu lat. Powstała w 1979 roku, gdy Lars Larsen otworzył swój pierwszy sklep w drugim co do wielkości mieście Danii – Arhus. Od tego czasu, liczba sklepów wzrosła do 2 050 w 35 krajach na całym świecie.
Słowo Jysk było zawsze celowo używane w nazwie firmy. W języku duńskim oznacza ono coś lub kogoś z Półwyspu Jutlandzkiego i jest często kojarzone ze skromnością, dokładnością i uczciwością - trzema wartościami, które Larsen zawsze identyfikował z marką.
Tagi: