Od dłuższego czasu Atlantic intensywnie rozbudowuje swoją sieć sprzedaży w Polsce i na świecie. Poszerzanie sieci detalicznej to ważny element strategii rozwoju firmy, która stawia zarówno na wzrost numeryczny jak i jakościowy. Firma bowiem nie tylko otwiera nowe salony, ale też zmienia ich wystrój zgodnie z nową koncepcją marki. W 2013 roku pod szyldem Atlantic powstało łącznie 9 nowych salonów, spośród których 8 to sklepy franczyzowe. Nowe sklepy powstają zarówno w dużych miastach jak i mniejszych miejscowościach. W ostatnich tygodniach firma otworzyła salony m.in. w Toruniu, Poznaniu, Nowym Sączu i Czechowicach Dziedzicach. Wszystkie te salony otwarto na terenie nowo otwartych bądź rozbudowywanych centrów handlowych.
Rozwój sieci Atlantic nie ogranicza się tylko do Polski. Marka jest obecna na 16 rynkach w Europie i Azji. Najwięcej salonów Atlantic posiada w Rosji i na Ukrainie. Tam też firma najszybciej się rozwija. W Rosji Atlantic otworzył w tym roku 39 nowych salonów, a tylko w listopadzie sieć powiększyła się o 7 nowych lokalizacji. Podobnie szybki rozwój Atlantic obserwujemy na Ukrainie. Od początku roku otworzono tam 11 sklepów.
Tagi: