Sieć Drogerii Jasmin dynamicznie się rozwija - obecnie posiada już 176 placówek, a kolejne 3 są w przygotowaniu. Otwarcie nowych drogerii planowane jest w Dusznikach Zdroju, Warszawie i Łukowie.
W czerwcu Drogerie Jasmin nagrodzone nawet zostały nagrodą Qltowa Drogeria 2013 za dynamiczny rozwój na terenie całego kraju, przyznawaną przez Magazyn Kosmetyki. Teresa Stachnio z Drogerii Jasmin przyznaje, że taka nagroda cieszy i jednocześnie świadczy o tym, że praca całego zespołu jest zauważalna.
Drogerie Jasmin zlokalizowane są zarówno w małych jak i dużych miastach, w centrach handlowych i poza nimi. Teresa Stachnio podkreśla, że lokalizacje wybierają sami franczyzobiorcy. Często jest tak, że posiadają lokal z tradycjami lub poszerzają działalność o kolejny punkt sprzedaży - wówczas chętnie decydują się na lokal w centrum handlowym.
W skład sieci wchodzą drogerie różnego formatu, najwięcej jest drogerii samoobsługowych o powierzchni 70 - 100 mkw. W ich ofercie klienci znajdą również marki własne Jasmin i PGD. W ich skład wchodzą
m.in. wody toaletowe, kosmetyki, artykuły chemiczne i higieniczne.
Przedstawiciele sieci nie lekceważą jednak konkurencji, choć dostrzegają również swoją pozycję na rynku: -
Rossmann to bardzo poważna konkurencja z ugruntowaną pozycją na rynku polskim - przyznaje Teresa Stachnio. Jako zalety sieci Jasmin podaje -
Drogerie Jasmin w swojej strategii handlowej duży nacisk kładą na współpracę z polskim producentem, ważna jest również obsługa klienta. Dobrze wyszkolony, starannie przygotowany do pracy personel to gwarancja sukcesu. Ważne dla nas jest również zachowanie standardów: wizualizacji zewnętrznej, zachowań ekspedientek, merchandisingu.
Drogerie Jasmin aktywne są również w internecie. Teresa Stachnio podkreśla: -
Staramy się. Cieszymy się, że widać naszą aktywność na facebooku i że podoba się nasza strona www. Korzystamy z uwag klientów, którzy w ten sposób się z nami kontaktują.
W przyszłości planowane jest także uruchomienie sklepu internetowego z produktami Drogerii Jasmin.
Tagi: