Marketing Investment Group zdecydował się na utrzymanie dwóch salonów sprzedaży Sizeer w radomskiej Galerii Słonecznej. Początkowo zakładano, że w galerii będzie działał tylko salon w koncepcji premium. Jednak z początkiem 2014 roku zdecydowano o przedłużeniu umowy najmu również dla mniejszego lokalu.
Sizeer - sieć, oferująca odzież i obuwie z kategorii sportstyle i lifestyle w radomskiej Galerii Słonecznej posiada już dwa salony. Łącznie ma do dyspozycji ponad 200 m kw. Pierwszy sklep istnieje od początku otwarcia Galerii Słonecznej (od 2011 roku). Bardzo dobre wyniki sprzedażowe oraz decyzja o wprowadzeniu koncepcji premium sprawiły, że w w czerwcu 2013 roku otworzono drugi salon. –
Nasz pierwszy sklep w galerii przynosił bardzo dobre wyniki sprzedażowe, dlatego właśnie tam zdecydowaliśmy się otworzyć drugi salon, tym razem w koncepcji premium. Naszym zamysłem było odświeżenie designu. Powstał więc nowy projekt układu mebli i witryn. Postawiliśmy na dynamiczną kolorystykę. Wszystko po to, aby zachęcić klienta nie tylko do wejścia do salonu, ale również do pozostania w nim na dłużej – wyjaśnia Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor departamentu administracji i najmu MIG.
–
Sizeer odniósł w Radomiu duży sukces komercyjny. Oferta Sizeera cieszy się tak dużą popularnością, że w Galerii funkcjonują dwa jego salony. Takiego rozwiązania nie spotykało się do tej pory w żadnej z galerii handlowych w Polsce – mówi Mateusz Janiec, odpowiedzialny za wynajem powierzchni w Galerii Słonecznej w Radomiu –
Cieszy nas to. Takie decyzje najemców świadczą o tym, że Radom i Galeria Słoneczna to miejsca z potencjałem biznesowym – dodaje.
Sizeer to największa multibrandowa sieć należąca do Marketing Investment Group. W ofercie posiada odzież i obuwie z kategorii sportstyle i lifestyle takich marek jak: Nike, adidas, Reebok, Lacoste, Converse, Timberland, Helly Hansen, PUMA, Ecco, New Era czy Confront.
Tagi: