Saturn to marka, charakteryzująca się sprzedażą sprzętów RTV i AGD. Sieć ma aktualnie 20 sklepów w 12 miastach, w tym najwięcej, bo aż 5 w Warszawie. Posiada także sklep internetowy oraz jego mobilną wersję- m.saturn.pl
Strona m.saturn.pl została uruchomiona w sierpniu, a od tego czasu była wyświetlona około 2 mln razy i obejrzało ją ponad 300 tys. użytkowników. Z kolei sklep internetowy saturn.pl działa od roku. -
Sklep internetowy oferuje 100 tys. artykułów. Dystrybucja wielokanałowa pozwala zwiększać potencjał, jakim dysponuje marka w handlu tradycyjnym. Poprzez sprzedaż online docieramy w rejony, w których nie mamy marketów. Sprzedaż internetowa generuje obecnie zgodnie z założeniami obroty na poziomie 5 % - tłumaczy Wioletta Batóg, rzecznik prasowy Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.
Marka systematycznie rozwija sprzedaż tradycyjną, czego dowodem mogą być otwarcia kolejnych salonów. W pierwszej połowie 2014 r. do grona sklepów dołączą markety w CH Felicity w Lublinie oraz CH Riviera w Gdyni. -
Trwają także rozmowy na temat kolejnych lokalizacji, ale na razie jest za wcześnie, żeby o tym mówić - dodaje Wioletta Batóg.
W tym roku powstał również innowacyjny format sklepów dedykowanych technologiom mobilnym i akcesoriom pod marką Saturn Connect. Pierwszy został otwarty w Galerii Katowickiej. Równocześnie we wszystkich sklepach Saturn powstały strefy Saturn Connect, co z pewnością ułatwi klientom dostęp do technologii mobilnych.
Tagi: