Nowi najemcy łódzkiego centrum handlowego umacniają sektor fashion – moda dziecięca i akcesoria mody damskiej wypełniają ofertę odzieżową, a salon fryzjerski zapewni usługi profesjonalnej stylizacji fryzur.
W listopadzie oferta handlowa Manufaktury wzbogaciła się o cztery nowe marki. Grono najemców uzupełnił sklep z kultowymi zegarkami szwajcarskimi Swatch, salony Marilyn i Du Pareil Au Même oraz punkt fryzjerski Haircoif. Łączna powierzchnia nowych sklepów to ponad 280 mkw. Ponadto do końca grudnia można odwiedzać butiki znanych projektantów – Łukasza Jemioła i Joanny Kędziorek. W ofercie pozostaje też sklep Levi’s, jednak w nieco odświeżonej stylistyce.
-
Dokładamy wszelkich starań, aby oferta odpowiadała zmieniającym się trendom i potrzebom klientów. W listopadzie do grona najemców dołączyły prestiżowe marki, które oferują najwyższą jakość oraz standard usług i doskonale uzupełniają dotychczasową ofertę handlową. Są także cenione przez klientów – podkreśla Sławomir Murawski, dyrektor centrum handlowego.
Francuska marka Du Pareil Au Même oferuje wysokiej jakości odzież dla niemowląt i dzieci. Posiada ponad 600 sklepów w 30 krajach na całym świecie. Od niedawna obecna jest także w Polsce. Salon firmowy w Manufakturze, gdzie znajdą się kolorowe i wygodne ubranka dla najmłodszych, zajął lokal o powierzchni niemal 100 mkw. Ofertę centrum handlowego uzupełnił Marilyn – polska firma z ponad 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu wysokiej jakości klasycznej i luksusowej bielizny damskiej. W salonie są dostępne produkty z linii klasycznej, sezonowej fashion oraz ekskluzywnej Lux Line. Marilyn już dwukrotnie została laureatem nagrody „Doskonałość Mody” przyznawanej przez miesięcznik Twój Styl. Nowy sklep marki zajmie powierzchnię niemal 60 mkw.
Z kolei Swatch zapewni dostęp do światowej klasy zegarków szwajcarskich. Marka cieszy się popularnością od 1983 roku, kiedy akcesoria po raz pierwszy trafiły do sprzedaży. Obecnie do Grupy Swatch należą także inne znane marki m.in. Balmain, Tissot, Longines, czy Certina.
Do grona najemców dołączył także renomowany salon fryzjerski Haircoif. Sieć posiada ponad 150 profesjonalnych salonów na całym świecie. Dwa razy w roku firma opracowuje lookbooki najmodniejszych fryzur. Strzyżenia i koloryzacje wykonywane są technikami opracowanymi we Francji, a aranżację lokali przygotowują paryscy architekci.
W listopadzie odbyło się również ponowne otwarcie salonu Levi’s, jednej z najbardziej znanych marek w historii mody. Sklep powrócił z nowym, odświeżonym wystrojem. Salon działa w dotychczasowym lokalu o powierzchni 133 mkw. Łódzkie centrum handlowe współpracuje także z uznanymi polskimi projektantami. Aktualnie na terenie obiektu działają pop-up stores Łukasza Jemioła z kolekcją Basic, prezentowaną podczas ostatniej edycji Fashion Week Poland, oraz Joanny Kędziorek z kolekcją jesień/zima 2013/14. Ulotne butiki będą obecne w Manufakturze do końca grudnia.
Tagi: