Drogerie Koliber mają nowe logo

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-02-14 | 12:48
Sklepy drogeryjnej sieci Koliber, która w październiku ubiegłego roku dołączyła do Grupy Dystrybucyjnej Tradis, zmienią oblicze. Już wkrótce placówki spod znaku Kolibra będą miały nowe logo, a ich witryny i wnętrza zyskają nową wizualizację. Sieć rozpoczęła właśnie proces rebrandingu.
Koliber nakreślił ambitne plany na przyszłość. Chce umacniać swoją pozycję na obecnym terenie działania i wkraczać na nowe obszary rynku. W tym kontekście dotychczas używany znak oraz wizualizacja sklepów nie oddają w pełni charakteru sieci, dlatego władze i franczyzobiorcy konceptu zdecydowali się na zmianę barw. Nowy system identyfikacji ma być nie tylko lepiej dopasowany do profilu sieci, wyróżniać ją spośród konkurencji i budzić pozytywne emocje, ale też pomóc Kolibrowi wkroczyć w nowy etap działalności.
- Po dokonaniu analiz wielu wariantów znaku przygotowanych przez wyspecjalizowane firmy zdecydowaliśmy się na logo w przyjemnych, kobiecych barwach i delikatnej formie, zachowujące kluczowy symbol sieci – Kolibra. Równolegle pracujemy nad zwiększaniem profesjonalizmu działania placówek. Chcemy, żeby sklepy spod znaku Kolibra wyróżniały się na polskim rynku drogeryjnym nie tylko wizualnie, ale też w aspekcie oferty i jakości obsługi klienta – mówi Katarzyna Niemiec, prezes zarządu sieci Koliber.
Za siecią drogerii Koliber bardzo pracowity rok. W październiku spółka dołączyła do Grupy Dystrybucyjnej Tradis, wcześniej zoptymalizowała strukturę. Rezultatem była pełna konsolidacja sklepów należących do sieci, przekładająca się na efektywność działania i zarządzania firmą. Od niedawna nad rozwojem sieci i sprawnym funkcjonowaniem placówek czuwają koordynatorzy regionalni.
Sieć Koliber działa na terenie województw śląskiego, małopolskiego i opolskiego. Powstała w 2000 roku z inicjatywy grupy niezależnych kupców, specjalizujących się w handlu kosmetykami i artykułami gospodarstwa domowego. Obecnie sieć liczy 64 placówki, a jej średnie roczne obroty brutto wynoszą 51 mln złotych. W 2011 roku sieć planuje dołączenie kolejnych 20 placówek. Głównym dostawcą sklepów sieci Koliber jest hurtownia AMBRA z Grupy Dystrybucyjnej Tradis.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o systemach franczyzowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Drogerie Koliber mają nowe logo

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.