Sklepy drogeryjnej sieci Koliber, która w październiku ubiegłego roku dołączyła do Grupy Dystrybucyjnej Tradis, zmienią oblicze. Już wkrótce placówki spod znaku Kolibra będą miały nowe logo, a ich witryny i wnętrza zyskają nową wizualizację. Sieć rozpoczęła właśnie proces rebrandingu.
Koliber nakreślił ambitne plany na przyszłość. Chce umacniać swoją pozycję na obecnym terenie działania i wkraczać na nowe obszary rynku. W tym kontekście dotychczas używany znak oraz wizualizacja sklepów nie oddają w pełni charakteru sieci, dlatego władze i franczyzobiorcy konceptu zdecydowali się na zmianę barw. Nowy system identyfikacji ma być nie tylko lepiej dopasowany do profilu sieci, wyróżniać ją spośród konkurencji i budzić pozytywne emocje, ale też pomóc Kolibrowi wkroczyć w nowy etap działalności.
- Po dokonaniu analiz wielu wariantów znaku przygotowanych przez wyspecjalizowane firmy zdecydowaliśmy się na logo w przyjemnych, kobiecych barwach i delikatnej formie, zachowujące kluczowy symbol sieci – Kolibra. Równolegle pracujemy nad zwiększaniem profesjonalizmu działania placówek. Chcemy, żeby sklepy spod znaku Kolibra wyróżniały się na polskim rynku drogeryjnym nie tylko wizualnie, ale też w aspekcie oferty i jakości obsługi klienta – mówi Katarzyna Niemiec, prezes zarządu sieci Koliber.
Za siecią drogerii Koliber bardzo pracowity rok. W październiku spółka dołączyła do Grupy Dystrybucyjnej Tradis, wcześniej zoptymalizowała strukturę. Rezultatem była pełna konsolidacja sklepów należących do sieci, przekładająca się na efektywność działania i zarządzania firmą. Od niedawna nad rozwojem sieci i sprawnym funkcjonowaniem placówek czuwają koordynatorzy regionalni.
Sieć Koliber działa na terenie województw śląskiego, małopolskiego i opolskiego. Powstała w 2000 roku z inicjatywy grupy niezależnych kupców, specjalizujących się w handlu kosmetykami i artykułami gospodarstwa domowego. Obecnie sieć liczy 64 placówki, a jej średnie roczne obroty brutto wynoszą 51 mln złotych. W 2011 roku sieć planuje dołączenie kolejnych 20 placówek. Głównym dostawcą sklepów sieci Koliber jest hurtownia AMBRA z Grupy Dystrybucyjnej Tradis.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o systemach franczyzowych
Tagi: