Program bonusowy Payback działa w myśl zasady, że jest wszędzie tam, gdzie konsument. Dlatego stale pracuje nad poszerzeniem obszarów, w których może nagradzać za zakupy. W 2012 roku przeprowadzono badania wśród uczestników programu, w ramach których pytano m.in. o to, jakich partnerów oczekują w Payback. Okazuje się, że drogerie były jednymi z najczęściej wskazywanych miejsc.
-
Współpraca z Drogerią Natura to dowód na stale rosnący zasięg Payback. Nie tylko wzrasta penetracja programu – dziś jej poziom przekracza 40% w największych miastach w kraju – lecz również poszerza się liczba sektorów rynkowych, w których możemy nagradzać konsumentów za ich aktywność. Sklepy z kosmetykami to miejsca, których nasi uczestnicy oczekują w Programie. Dzięki współpracy z siecią Drogeria Natura przybędzie 265 nowych lokalizacji – przekonuje Marcin Drzewiecki, dyrektor marketingu Payback.
-
Drogerie Natura to sieć przyjaznych sklepów, gdzie oprócz kompetentnej obsługi i szerokiej gamy produktów, realizowanych jest wiele działań marketingowych. Bezustannie badamy oczekiwania naszych klientów, a także śledzimy rynkowe trendy, czego efektem jest m. in. dołączenie do Programu Bonusowego Payback. Mamy nadzieję, że tak wzbogacona oferta spotka się z dużym zainteresowaniem – powiedziała Aleksandra Borycka, dyrektor marketingu Spółki Polbita, właściciela Drogerii Natura.
Za zakupy u nowego partnera uczestnicy Payback otrzymają punkt za każde wydane dwa złote. Odtąd klienci Drogerii Natura mogą skorzystać z benefitów największego w Polsce Programu Bonusowego. Ci, którzy nie posiadają jeszcze karty Payback, mogą ją od razu odebrać przy kasie. Wejście Drogerii Natura do Programu dodatkowo wspiera specjalna oferta punktowa i zniżkowa. Niebawem pojawią się też nowe kupony, również te w wersji elektronicznej.
Zobacz Drogerie Natura w centrach handlowych
Tagi: