Douglas rozwija sieć perfumerii

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-11-20 | 14:48
Douglas, właściciel największej sieci perfumerii w Polsce, konsekwentnie rozwija sieć swoich lokalizacji, których ma już 103. W ubiegłym tygodniu świat luksusowych marek kosmetycznych stanął otworem przed klientami Galerii Rzeszów i Odrzańskich Ogrodów w Kędzierzynie-Koźlu.
Do końca roku firma planuje otwarcie jeszcze dwóch perfumerii. Inwestuje też w remodeling i unowocześnienie istniejących salonów. Ostatnio w zupełnie nowej odsłonie powitał klientów Douglas w Galerii Łódzkiej. Metamorfozę przeszły też niedawno perfumerie w rzeszowskiej Galerii Graffica i Sarni Stok w Bielsku-Białej.
- W naszej strategii ekspansji przykładamy dużą wagę nie tylko do samej lokalizacji centrum, ale również ekspozycji marki Douglas w jego obrębie. Chcemy być możliwie najbliżej klienta – w dobrych punktach najlepszych centrów handlowych. Chcemy też by wystrój i oferta naszych sklepów odpowiadały gustom coraz bardziej wymagających Polaków. Służy temu również proces unowocześniania wnętrz naszych sklepów – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.
Nowa perfumeria w Galerii Rzeszów o powierzchni prawie 240 mkw. jest 103. salonem sieci w Polsce, szóstym otwartym w tym roku i czwartym na Podkarpaciu. Przestrzeń kosmetycznych, makijażowych i zapachowych inspiracji łączy się tutaj ze strefą usług (zabiegi kosmetyczne i bezpłatne makijaże). Nowy sklep w Kędzierzynie Koźlu jest formatem medium, który na powierzchni ponad 170 mkw. tworzy świat marek luksusowych zaprezentowany na tle nowoczesnego designu.
Sklepy Douglas po remodelingu wyróżniają się nową kolorystyką opierającą się na klasycznej bieli i szlachetnym antracycie. Zmiana wizualizacji i podświetlenia w technologii LED wspiera jeszcze lepszą ekspozycję kosmetyków i poprawia nawigację w salonie. Dokładnie taki charakter ma też otwarta ponownie perfumeria w Galerii Łódzkiej. Ma ona blisko 450 mkw. –  jest jednym z największych sklepów Douglas w Polsce i drugim po House of Beauty w warszawskiej Arkadii, który zaprosi klientów do profesjonalnej Szkoły Makijażu. Do nowości należy też gabinet spa i stanowisko do manicure, a także nowe marki, które za chwilę otworzą tam swoje stoiska – m.in. La Mer i Bobbi Brown.
Zobacz perfumerie Douglas w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Douglas rozwija sieć perfumerii

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.