Jesienią, perfumeria Douglas, otworzy swoje cztery nowe lokale w Katowicach, Poznaniu, Gdyni i Krakowie. Perfumeria może pochwalić się ponad setką obiektów, z czego ostatni został otwarty w Inowrocławiu.
Nowe salony pojawią się w Galerii Katowickiej, poznańskim City Center, gdyńskim CH Wzgórze oraz w krakowskiej Galerii Bronowice.
Wiadomo, że Douglas chce pojawiać się nie tylko w wielkich miastach, ale także mniejszych miejscowościach. -
Będziemy nadal rozwijać się w najlepszych centrach handlowych, a swoje inwestycje uzależniamy od potencjału, jaki niesie dana lokalizacja. Nasze doświadczenia pokazały, że również małe miasta znakomicie przyjmują nasze perfumerie. Klienci chcą korzystać z kosmetyków luksusowych, szybko wyłapują trendy i chcą mieć tę swoją ulubioną perfumerię blisko swojego miejsca zamieszkania. Dlatego jesteśmy zainteresowani obecnością w dużych oraz w mniejszych miejscowościach - mówi Elżbieta Plichta, przedstawicielka marki Douglas.
Również e-perfumeria rozwija się bardzo dobrze. -
Interesujący może być fakt, że sklep internetowy notuje bardzo dobrą sprzedaż kosmetyków pielęgnacyjnych i makijażowych – produktów, które wydawałoby się są bardzo trudne do sprzedaży w tym kanale, bo wymagają one bezpośredniego kontaktu z konsultantem. Jednym ze znaczących atutów sklepu, na który wskazują klienci jest też usługa bezpłatnego pakowania kosmetyków na prezent. Obecnie jesteśmy jedyną perfumerią internetową w Polsce, która oferuje taką usługę - komentuje Plichta.
Co ważne oferta sklepu internetowego jest w pełni autoryzowana przez dostawców, co oznacza 100% gwarancji jeśli chodzi o oryginalność kosmetyków oraz wiarygodne źródło ich pochodzenia.
Tagi: