25 kwietnia w lubelskim centrum handlowym przy al. Wincentego Witosa 32 otwarty został nowy punkt Doctor Candy. Jest to pierwszy w Polsce model sprzedaży, łączący aptekę i sklep ze słodyczami. To oryginalny i unikalny projekt Słodkiej Apteki.
W Polsce nie ma odpowiednika tej koncepcji. Strategia rozwoju przewiduje otwarcia w centrach handlowych wysp Doctor Candy. Wizualizacja, opakowanie i produkt są spójne z koncepcją marki. Apteka - czysta i sterylna, sprzedawca jako farmaceuta, opakowania medyczne, ale z zawartością kolorowych i smacznych słodyczy. Grupa docelowa jest bardzo szeroka, ale usługa dopasowania i personalizowania produktu pomaga sprostać oczekiwaniom klientów.
W ofercie Doctor Candy znajdują się m. in.: cukierki, żelki, pastylki, drażetki. Tworzone są z nich lekarstwa na stres, słodkie recepty na męską grypę czy ból porannego wstawania. Można je zażywać przy zapotrzebowaniu na chwilę szczęścia lub gdy ma się złamane serce. Każdy wie, że słodycze są dobre na wszystko, leczą wszystkie dolegliwości - od złego nastroju po stres przed spotkaniem z szefem, a nawet kompleks odstających uszu. Te słodkie słoiczki są doskonałym pomysłem na prezent - za niewielką kwotę można zrobić oryginalny prezent z etykietką recepty drukowanej od ręki, spersonalizowanej wg życzenia- dla koleżanki, męża, żony lub na prezent urodzinowy, wieczór panieński, dzień matki lub nawet jako prezent ślubny. Może być to "Lekarstwo dla Zdzisia" na ból porannego wstawania albo "Wsparcie na diecie Małgośki". Usługa ta jest w cenie produktu, a jest to na pewno oryginalny pomysł na prezent na wszelkie okazje i dla każdego. W ofercie znajdują się też podziękowania dla gości weselnych, komunijnych, upominki dla pracowników oraz szkół. Firma działa też poza punktami sprzedaży, biorąc udział w eventach i różnych imprezach. Można też kupić zestaw pierwszej pomocy oraz pakiet na każdy dzień tygodnia. W ofercie dostępny jest np. wzmacniacz kreatywności, przyjemność instant, eliksir miłości i szczęście forte.
Średnia powierzchnia stoisk to 6 m kw. Firma poszukuje lokalizacji w większych miastach Polski. Priorytetem są Wrocław, Poznań i Rzeszów.
Przed dniem dziecka otwarty zostanie kolejny punkt Doctor Candy w Warszawie. W następnej kolejności zaplanowany jest Kraków. -
Docelowo chcemy rozwinąć sieć do kilkudziesięciu punktów w całej Polsce. Zgodnie ze strategią rozwoju w niedługim czasie wprowadzimy system franczyzowy. Jest to ciekawy pomysł na biznes, nieposiadający konkurencji, z niewielką inwestycją i szybką stopą zwrotu. Plusem licencji będzie możliwość działalności poza stoiskiem stacjonarnym - zdradza Dorota Brzozowiec z firmy Make Business, która rozwija koncept na polskim rynku.
Tagi: