Dobre wyniki Galerii Jurajskiej

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-08-03 | 16:30
Galeria Jurajska zamknęła pierwsze półrocze 2016 r. z bardzo dobrym wynikiem frekwencyjnym. Rekordowy okazał się także ostatni miesiąc półrocza. Roman Bugajczyk, dyrektor obiektu, podkreśla, że  to zasługa ostatnich inwestycji oraz oferty atrakcyjnej dla tutejszego rynku.
Galeria coraz popularniejsza
Galeria Jurajska umacnia swoją pozycję na lokalnym i regionalnym rynku. Centrum handlowe należy obecnie do najchętniej odwiedzanych w woj. śląskim. W Częstochowie to galeria handlowa nr 1. Rosnącą pozycję potwierdzają ostatnie dane. Pierwsze półrocze 2016 r. Galeria Jurajska zamyka na mocnym plusie frekwencyjnym.
Od stycznia do czerwca br. centrum handlowe odwiedziło o blisko 4 proc. więcej klientów niż w tym samym okresie w 2015 r. Rekordowy pod tym względem okazał się m.in. luty, kiedy galeria odnotowała aż 8-procentowy wzrost odwiedzin w porównaniu do tego samego miesiąca w 2015 r. W kwietniu br. centrum zanotowało aż 9-procentowy wzrost, a w czerwcu ponad 7-procentowy w porównaniu do czerwca 2015 r. W pierwszym półroczu centrum zanotowało także dwucyfrowy wzrost w obrotach.
- Do Jurajskiej przyciąga przede wszystkim bardzo szeroka i wciąż rozwijająca się oferta, mocno osadzona w potrzebach tutejszego rynku. Klientom spodobały się także nasze ostatnie zmiany. Zmodernizowany food court stał się magnesem dla osób, które chcą spędzić w galerii troszkę więcej czasu, z kolei zreorganizowany parking przyciągnął zmotoryzowanych klientów - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Jurajska inwestuje
To między innymi ostatnie zmiany oraz inwestycje procentują dziś w footfall. Od września 2015 r. galeria prowadzi intensywne prace modernizacyjne, które objęły już m.in. rebranding, przebudowę food court oraz wydzielenie strefy wypoczynku z sofami, zmianę oznaczeń wewnątrz centrum i organizacji parkingu. Galeria odświeżyła także swoją stronę internetową na responsywną.
- Klienci doceniają te zmiany, bo dzięki nim mogą robić zakupy w nowoczesnej galerii idącej z duchem czasu, dbającej o ich wygodę i czas. Zresztą tak też planujemy nasze inwestycje, zawsze z myślą o tym, żeby zakupy były u nas jeszcze przyjemniejsze i bardziej satysfakcjonujące - podkreśla R. Bugajczyk.
To jednak nie wszystkie zmiany. Dobiega końca modernizacja toalet, w tym toalet dla dzieci. Centrum zainwestowało także w specjalne pokoje dla rodziców z dziećmi. Z myślą o bezpieczeństwie powstał również nowoczesny pokój pierwszej pomocy. Ponadto w galerii trwają prace nad odświeżeniem elewacji i uporządkowaniem terenów zielonych nad Wartą. W tym miejscu ma powstać specjalna, plenerowa strefa rozrywki. Wewnątrz obiektu natomiast rozpoczną się wkrótce prace nad strefą relaksu premium, w której zostanie zamontowane akwarium z rybami i koralowcami. Od jesieni tego roku na terenie całego centrum będzie dostępne także szybkie połączenie internetowe wi-fi, zapowiadają przedstawiciele galerii.
Potencjał w najemcach i nowych otwarciach
Kluczowe dla sukcesu pierwszego półrocza okazały się również zmiany w portfolio najemców oraz w już działających sklepach.
- Największy atut Jurajskiej to obecnie bardzo zróżnicowana, ale też niezwykle uporządkowana oferta. Udało się nam rozwinąć mocno ofertę fashion, wprowadzając znane marki krajowe i zagraniczne. To w Jurajskiej można znaleźć największy dotychczas w Polsce salon RESERVED. Ponadto rozwinęliśmy ofertę wyposażenia wnętrz, swoje sklepy mają tutaj m.in. à Tab, Tescoma, English Home, Cook&More. Popularnością cieszy się także sklep z elektroniką X-Kom - wyjaśnia Roman Bugajczyk.
Jak zapowiada dyrekcja, w drugim półroczu galerię czeka potężny zastrzyk nowości. W lipcu br. do grona najemców dołączyła polska firma TARANKO. Z początkiem sierpnia br. swój salon otworzy Jean Louis David. W najbliższych miesiącach planuje się natomiast aż 7 nowych otwarć. Wśród najemców pojawią się studio fitness z siłownią, sklep papierniczy, fryzjer dla dzieci oraz sklep z akcesoriami fotograficznymi.
- W ostatnich miesiącach obserwujemy zainteresowanie galerią nie tylko ze strony klientów, ale także najemców. Obecnie są finalizowane umowy na kolejne otwarcia, prowadzimy także rozmowy z kolejnymi najemcami, którzy dostrzegają w nas ogromny potencjał. Z każdym dniem widzimy, jak kurczy się wolna powierzchnia centrum. - dodaje R. Bugajczyk.
Marketing też zadziałał
Przedstawiciele obiektu podkreślają, że bardzo dobra pierwsza połowa 2016 r. to nie tylko zasługa najemców i inwestycji. Od początku roku Galeria Jurajska bardzo aktywnie działała też na polu marketingowym.
- Za nami już kilkanaście wydarzeń, w tym m.in. loterie, targi ślubne i edukacyjne, pokaz kotów, weekend rabatów, wiosenne pokazy mody i wspólne gotowanie z Mateuszem Gesslerem. Już teraz widzimy, że także same wydarzenia cieszą się większą frekwencją niż przed rokiem, będąc doskonale zaprojektowaną promocją centrum i jego oferty - podsumowuje R. Bugajczyk.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-09-18 do 2016-09-18

Zobacz także

Dobre wyniki Galerii Jurajskiej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.