Już wkrótce do grona najemców największego obiektu rozrywkowo-handlowego prawobrzeżnej Warszawy dołączy pięć nowych marek. Do centrum wprowadzą się: salon z bielizną DIM Bellinda, Centrum Wina, Galeria Milano, Mister Minit i Travelplanet.
9 sierpnia do grona najemców warszawskiego Centrum Handlowego Atrium Targówek dołączy sklep z bielizną damską i męską – Dim Bellinda. Salon zajmie powierzchnię 75 mkw. i zaoferuje klientom produkty marek: Dim, Playtex, Nur Die, Wonderbra, Abanderado, Elbeo, Princesa, Unno, Belinda, Fils, Chesterfield, Shock Absorber, Ocean Lovable i innych z portfolio „DBA Group”. W sklepie będzie również szeroki wybór rajstop, bielizny męskiej, dziecięcej oraz skarpet.
Jesienią ofertę modową centrum uzupełni Galeria Milano – butik z odzieżą, butami i dodatkami prosto z Włoch. Sklep zajmie powierzchnię 38 mkw. We wrześniu powiększy się również oferta usługowa centrum. Do grona najemców dołączy Mister Minit, w którym klienci będą mogli naprawić obuwie, dorobić klucze, czy wymienić baterie w zegarkach. Również we wrześniu w nowej lokalizacji nastąpi otwarcie biura podróży Travelplanet, które do tej pory zlokalizowane było na wyspie w pasażu. Lokal zajmie 38 mkw. powierzchni.
W tym samym czasie nastąpi również otwarcie salonu Centrum Wina w nowej lokalizacji. W tym miejscu klienci centrum znajdą szeroki wybór win i innych alkoholi oraz akcesoriów powiązanych z degustacją trunków – kieliszków, karafek, itp.
W ostatnim czasie w Atrium Targówek nastąpiło także otwarcie sklepu z obuwiem i akcesoriami marki Centro, salonu Duka, sklepu Gino Rossi, salonu odzieżowego Adam Feliks Próchnik oraz salonu YES.
Tagi: