Deichmann wygrywa w kategorii obuwia

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-09-19 | 17:00
Według opinii ponad 3 milionów użytkowników multiplatformy Programu Jakość Obsługi, Deichmann jest liderem w kategorii „obuwie - salony”. Właśnie w tej kategorii firma otrzymała pierwsze miejsce w tegorocznej edycji Programu. Nagroda w postaci Godła Jakość Obsługi jest już czwartym wyróżnieniem, jakie Deichmann zdobył od momentu powstania Programu w 2008 r.
Konsumenci już po raz piąty wybrali firmy, które ich zdaniem oferują najwyższy poziom obsługi. Godło Jakość Obsługi, które ponownie otrzymała firma Deichmann to dowód uznania klientów dla wysokich standardów obsługi w sklepach firmy.
- Polityka firmy zakłada zarówno dbałość o jakość produktów, jak i w takim  samym stopniu o doskonałą jakość obsługi naszych klientów. Zdobyty przez nas kolejny raz  tytuł lidera w branży świadczy o tym, że klienci dostrzegają i doceniają nasze wysiłki, aby jak najlepiej sprostać ich potrzebom. W trosce o jeszcze lepszą jakość obsługi w tym roku otworzyliśmy sklep on-line, aby umożliwić naszym klientom zakupy przez 24 godziny na dobę, nie wychodząc z domu. Oczywiście w dalszym ciągu systematycznie zwiększamy liczbę naszych placówek, których w Polsce jest już ponad dwieście. W imieniu naszej firmy serdecznie dziękuję klientom za głosy oddane na Deichmann - komentuje Johannes Obersteiner, prezes zarządu Deichmann Obuwie.
Firma Deichmann obecna jest na rynku polskim już od 15 lat i posiada ponad 200 sklepów na terenie naszego kraju. W ubiegłym roku sprzedała ponad 8 mln par obuwia. W swej polityce rozwoju firma wielką wagę przykłada do potrzeb swoich klientów oraz pracowników, oferując im partnerski sposób zarządzania. Działania te owocują najwyższą jakością obsługi każdego klienta.
Ogólnopolski Program Jakość Obsługi prowadzony jest od 2008 r. jego celem jest wyłonienie liderów w poszczególnych branżach. Firmy oceniane są przez rzeczywistych konsumentów, którzy zamieszczają opis swojego kontaktu z firmą i oceniają w skali od -5 do +5 następujące obszary jej działalności: wiedza i kompetencje personelu, jego zachowanie i wygląd, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi oraz oferta, cena i asortyment firmy. Co roku laureaci prezentowani są w rankingu „Top 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce” oraz otrzymują Godło Jakość Obsługi

Zobacz sklepy Deichmann w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Deichmann
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Deichmann wygrywa w kategorii obuwia

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.