Dalszy rozwój biznesu Tchibo: nowy sklep w CH Arkadia (Warszawa)

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-08-23 | 11:04
Tchibo w sierpniu otwiera nowy, czterdziesty sklep w Polsce. Tym razem w CH Arkadia – jednym z największych centrów handlowych w kraju. Uruchomienie sklepu przypada w piątą rocznicę działalności sklepów Tchibo w Polsce.
Nowy sklep Tchibo w CH Arkadia, podobnie jak pozostałe dziewięć warszawskich sklepów Tchibo, będzie znajdował się w lokalizacji dogodnej komunikacyjnie i atrakcyjnej handlowo. - Tchibo to solidny i wartościowy najemca – wyjaśnia Wojciech Kamiński, dyrektor sklepów Tchibo i e-sklepu tchibo.pl. - Unikalny koncept sklepu, bazujący na sprawdzonej kombinacji kawiarni, sklepu z kawą i artykułami użytkowymi jest gwarancją lojalności klientów.
Sklep Tchibo w Arkadii ma stać się wizytówką sieci – będzie miał nową aranżację wnętrz i nowe pakiety wsparcia promocyjnego.
Sklepy Tchibo zaskakują klientów szerokim asortymentem produktów, łączących się w tematyczne kolekcje, zmieniające się 52 razy w ciągu roku. Każda z nich liczy około 30 produktów, należących do wielu kategorii, np. wyposażenia wnętrz, sprzętu sportowego czy zabawek.
Wszystkie artykuły są zaprojektowane specjalnie dla Tchibo, również przez znanych projektantów, m.in. przez sir Terence’a i Sebastiana Conranów. Wyróżnia je najwyższa jakość, potwierdzona znakiem jakości TCM (Tchibo Certified Merchandise).
Pierwszy sklep Tchibo został otwarty w 2005 r. w CH Targówek w Warszawie. Od tego czasu sieć sklepów jest konsekwentnie i rozważnie rozwijana. Właśnie osiągnęła liczbę czterdziestu placówek. Zlokalizowane są one w większych miastach – w centrach handlowych i przy głównych ulicach, co zapewnia im duże zainteresowanie klientów. Dopełnieniem tradycyjnego kanału dystrybucji jest sklep internetowy tchibo.pl, który według badań znajduje się na 5 miejscu w kategorii samodzielnych sklepów internetowych w Polsce i na 18 miejscu pod względem ruchu na stronie wśród najbardziej popularnych witryn e-commerce w kraju.
Popularność sklepów Tchibo to także zasługa starań, by obsługa klienta przebiegała na najwyższym z możliwych poziomów. Orientacja na klienta jest jedną z wartości, którą kieruje się Tchibo. Docenili to konsumenci, przyznając dwukrotnie sklepom Tchibo Godło „Jakość Obsługi 2008 i 2009”.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2010-08-08 do 2010-08-08

Zobacz także

Dalszy rozwój biznesu Tchibo: nowy sklep w CH Arkadia (Warszawa)

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.