Czytaj ONLINE! kolejne wydania Magazynu Galerie Handlowe.

2017-11-09 | 12:20

Zapoznaj się z kolejnymi odsłonami miesięcznika B2B Galerie Handlowe w wersji online. Właśnie udostępniliśmy archiwalne wydania (maj, czerwiec, lipiec-sierpień). Tych, którzy nie mieli jeszcze okazji poznać treści polecanych zapraszamy do lektury.

 


Doświadczenie uczy, że nie ma nie da się

Rozmawiamy z Pawłem Kurczem i Rafałem Grzeszkiem z Metro Properties
Wieloletnie, bogate doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi poparte licznymi sukcesami, zgranym zespołem pracowników i przede wszystkim satysfakcją swoich klientów. To wszystko w strukturach Metro Properties, firmy, która stawia na ludzi, ponieważ to od ludzi zależy powodzenie całej organizacji.

 

Natura sukcesu

Rozmowa z Moniką Nowakowską, Wiceprezesem ds. Commercial w Natura
Trendy na rynku kosmetycznym zmieniały się wraz ze wzrostem świadomości kobiet w Polsce. Jesteśmy chyba jedynym rynkiem w Europie, gdzie o klienta walczą wszystkie światowe koncerny i kilkuset lokalnych producentów. A to w dalszym ciągu rynek ceny, uzależniony od zasobności portfela klienta w Polsce. O branży kosmetycznej w Polsce rozmawiamy z Wiceprezesem ds. Commercial w drogeriach Natura – Moniką Nowakowską.

 

Sklep dla pupila

Rozmowa z Wojciechem Kamińskim, prezesem Maxi Zoo
Na polskim rynku zoologicznym istnieją od 5 lat. Nazywają siebie łącznikiem między ludźmi, a zwierzętami służąc otwartością na potrzeby klientów i profesjonalnym doradztwem. Za pięć lat mają ambicję oraz wiedzę i możliwości, aby zostać liderem rynku specjalistycznego w Polsce. O sieci specjalistycznych sklepów dla zwierząt wypowiedział się prezes – Wojciech Kamiński.

 

Czas remodelingu

Rozmowa z Marcinem Gregorowiczem, Prezesem Zarządu Sklepy Komfort S.A.
Przez ponad 25 lat funkcjonowania Komfort wypracował sobie pozycję lidera w branży i eksperta od podłóg. Jak podkreślają, znają preferencje polskich klientów dzięki czemu oferują na rynku sezonowe nowości. Komfort swoim doświadczeniem i ciekawymi kampaniami multikanałowymi skutecznie przyciąga klientów, o czym przeczytamy w wywiadzie z prezesem – Marcinem Gregorowiczem.

 

Garderoba bliska ciału

Rozmowa z Tariqiem Al-Sakkaf, Członkiem Zarządu Change of Scandinavia Poland Sp. z o.o.
Change Lingerie – duńska marka, która istnieje na rynku europejskim, azjatyckim i w Ameryce Północnej, jest dostępna w ponad 200 salonach. Podkreśla, że ich największym atutem jest to, że są specjalistami w zakresie doboru bielizny. O różnicach w trendach na trzech kontynentach, polskim rynku bieliźniarskim i zakupach on-line rozmawiamy z Tariqiem Al-Sakkaf, Członkiem Zarządu Change of Scandinavia Poland Sp. z o.o.

 

Prekursorzy przeżyć w formie prezentów

Rozmowa z Jakubem Matuszewskim, Dyrektorem Zarządzającym sieci Wyjątkowy Prezent
Wyjątkowy Prezent to firma, która jest prekursorem w zmianie kultury obdarowywania w Polsce, na Litwie, Łotwie, Estonii i Finlandii. W swojej ofercie posiadają ponad 2 tys. prezentów w formie przeżyć. Stawiają na nowe technologie i upominki rozwijające pasje. O oczekiwaniach wobec centrów handlowych, działalności punktów sprzedaży i polskim rynku kart podarunkowych przeczytamy w wywiadzie z Jakubem Matuszewskim.

 

Chcemy być na czele peletonu

Rozmowa z Philippem Jammesem, Dyrektorem Generalnym Grupy Muszkieterów w Polsce
Grupa Muszkieterów działa w Polsce już od 20 lat. W tym czasie wypracowała sobie pozycję solidnego pracodawcy i partnera biznesowego. O korzyściach płynących z ulokowania supermarketu w centrum handlowym, preferencjach i oczekiwaniach konsumentów wypowiedział się Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce – Philippe Jammes.

 

W świecie emocji

Rozmowa z Markiem Gonsiorem, Dyrektorem ds. Marketingu Agata S.A.
Marka Agata, będąc liderem w swojej kategorii, podjęła wyzwanie i całkowicie przebudowała swoją komunikację. Dla salonów Agata odróżnienie się od konkurencji, przebicie przez działania reklamowe innych wymaga odważnych, ale i przemyślanych decyzji. Unikatowość to cecha, dzięki której można wiele wygrać, ale i wiele stracić. O sukcesach marketingowych przeczytamy w wywiadzie z Markiem Gonsiorem – Dyrektorem ds. Marketingu Agata S.A.

 


Galerie Handlowe to lider prasy branżowej w obszarze działalności centrów i sieci handlowych. Periodyk stanowi przegląd najważniejszych informacji sektora handlowego i nieruchomości handlowych, a także gromadzi wywiady i wypowiedzi ekspertów na stanowiskach menadżerskich i zarządzających, trafiając co miesiąc na biurka osób decyzyjnych, działów marketingu i ekspansji centrów i sieci handlowych w całej Polsce.

 

Czytaj online

Więcej informacji o Magazynie Galerie Handlowe

Tagi:
Oceń artykuł:

Czytaj ONLINE! kolejne wydania Magazynu Galerie Handlowe.

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.