Zapoznaj się z kolejnymi odsłonami miesięcznika B2B Galerie Handlowe w wersji online. Właśnie udostępniliśmy archiwalne wydania (maj, czerwiec, lipiec-sierpień). Tych, którzy nie mieli jeszcze okazji poznać treści polecanych zapraszamy do lektury.
Rozmawiamy z Pawłem Kurczem i Rafałem Grzeszkiem z Metro Properties
Wieloletnie, bogate doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi poparte licznymi sukcesami, zgranym zespołem pracowników i przede wszystkim satysfakcją swoich klientów. To wszystko w strukturach Metro Properties, firmy, która stawia na ludzi, ponieważ to od ludzi zależy powodzenie całej organizacji.
Rozmowa z Moniką Nowakowską, Wiceprezesem ds. Commercial w Natura
Trendy na rynku kosmetycznym zmieniały się wraz ze wzrostem świadomości kobiet w Polsce. Jesteśmy chyba jedynym rynkiem w Europie, gdzie o klienta walczą wszystkie światowe koncerny i kilkuset lokalnych producentów. A to w dalszym ciągu rynek ceny, uzależniony od zasobności portfela klienta w Polsce. O branży kosmetycznej w Polsce rozmawiamy z Wiceprezesem ds. Commercial w drogeriach Natura – Moniką Nowakowską.
Rozmowa z Wojciechem Kamińskim, prezesem Maxi Zoo
Na polskim rynku zoologicznym istnieją od 5 lat. Nazywają siebie łącznikiem między ludźmi, a zwierzętami służąc otwartością na potrzeby klientów i profesjonalnym doradztwem. Za pięć lat mają ambicję oraz wiedzę i możliwości, aby zostać liderem rynku specjalistycznego w Polsce. O sieci specjalistycznych sklepów dla zwierząt wypowiedział się prezes – Wojciech Kamiński.
Rozmowa z Marcinem Gregorowiczem, Prezesem Zarządu Sklepy Komfort S.A.
Przez ponad 25 lat funkcjonowania Komfort wypracował sobie pozycję lidera w branży i eksperta od podłóg. Jak podkreślają, znają preferencje polskich klientów dzięki czemu oferują na rynku sezonowe nowości. Komfort swoim doświadczeniem i ciekawymi kampaniami multikanałowymi skutecznie przyciąga klientów, o czym przeczytamy w wywiadzie z prezesem – Marcinem Gregorowiczem.
Rozmowa z Tariqiem Al-Sakkaf, Członkiem Zarządu Change of Scandinavia Poland Sp. z o.o.
Change Lingerie – duńska marka, która istnieje na rynku europejskim, azjatyckim i w Ameryce Północnej, jest dostępna w ponad 200 salonach. Podkreśla, że ich największym atutem jest to, że są specjalistami w zakresie doboru bielizny. O różnicach w trendach na trzech kontynentach, polskim rynku bieliźniarskim i zakupach on-line rozmawiamy z Tariqiem Al-Sakkaf, Członkiem Zarządu Change of Scandinavia Poland Sp. z o.o.
Rozmowa z Jakubem Matuszewskim, Dyrektorem Zarządzającym sieci Wyjątkowy Prezent
Wyjątkowy Prezent to firma, która jest prekursorem w zmianie kultury obdarowywania w Polsce, na Litwie, Łotwie, Estonii i Finlandii. W swojej ofercie posiadają ponad 2 tys. prezentów w formie przeżyć. Stawiają na nowe technologie i upominki rozwijające pasje. O oczekiwaniach wobec centrów handlowych, działalności punktów sprzedaży i polskim rynku kart podarunkowych przeczytamy w wywiadzie z Jakubem Matuszewskim.
Rozmowa z Philippem Jammesem, Dyrektorem Generalnym Grupy Muszkieterów w Polsce
Grupa Muszkieterów działa w Polsce już od 20 lat. W tym czasie wypracowała sobie pozycję solidnego pracodawcy i partnera biznesowego. O korzyściach płynących z ulokowania supermarketu w centrum handlowym, preferencjach i oczekiwaniach konsumentów wypowiedział się Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce – Philippe Jammes.
Rozmowa z Markiem Gonsiorem, Dyrektorem ds. Marketingu Agata S.A.
Marka Agata, będąc liderem w swojej kategorii, podjęła wyzwanie i całkowicie przebudowała swoją komunikację. Dla salonów Agata odróżnienie się od konkurencji, przebicie przez działania reklamowe innych wymaga odważnych, ale i przemyślanych decyzji. Unikatowość to cecha, dzięki której można wiele wygrać, ale i wiele stracić. O sukcesach marketingowych przeczytamy w wywiadzie z Markiem Gonsiorem – Dyrektorem ds. Marketingu Agata S.A.
Galerie Handlowe to lider prasy branżowej w obszarze działalności centrów i sieci handlowych. Periodyk stanowi przegląd najważniejszych informacji sektora handlowego i nieruchomości handlowych, a także gromadzi wywiady i wypowiedzi ekspertów na stanowiskach menadżerskich i zarządzających, trafiając co miesiąc na biurka osób decyzyjnych, działów marketingu i ekspansji centrów i sieci handlowych w całej Polsce.