Grey Wolf, Swiss, X-Kom oraz szkoła językowa Master to nowi najemcy centrum handlowego w Opolu. Pojawienie się oferty czterech nowych najemców to kolejny etap procesu re-komercjalizacji centrum, które w marcu przyszłego roku obchodzić będzie pięciolecie swojej działalności.
Grey Wolf to polska marka działająca w segmencie eleganckiej odzieży dla kobiet. Oferta Grey Wolf doskonale uzupełni ofertę centrum w tej kategorii. Salon Grey Wolf w Solaris Center jest jedynym sklepem marki w Opolu. -
Lokalizacja Solaris Center oraz modowy charakter centrum jest świetnym otoczeniem dla naszej marki – mówi właściciel marki Grey Wolf - Pan Marek Pachulski.
Swiss to marka która zadebiutowała w Opolu. Swiss to obecnie ponad 70 butików z zegarkami i biżuterią, zlokalizowanych w najlepszych centrach handlowych w Polsce. Oferta firmy obejmuje prawie 40 marek zegarków oraz biżuteria słynnych i cenionych projektantów.
Salon X-Kom zlokalizowany na drugim poziomie galerii, specjalizuje się w sprzedaży komputerów stacjonarnych, notebooków, oprogramowania i akcesoriów.
Centrum Edukacyjne Master to wyjątkowe uzupełnienie oferty usługowej opolskiegio centrum, oferujące szeroki wachlarz kursów językowych dla dzieci, dorosłych oraz firm.
W negocjacjach z markami Grey Wolf oraz Swiss, właściciela centrum reprezentowała firma doradcza Colliers International, będąca wyłącznym agentem odpowiedzialnym za doradztwo strategiczne i re-komercjalizację centrum.
Tagi: