Czerwona Torebka startuje z nowym formatem - dyskontami, które planuje otwierać na terenie całej Polski. Pierwsze pilotażowe obiekty sieci zostały uruchomione 21 grudnia w Bydgoszczy, Działdowie i Gdańsku. Kolejne - w Bytomiu i Białymstoku - otwarto 30 grudnia.
- Dyskont Czerwona Torebka, od podobnych formatów obecnych na rynku, odróżnia oferta. W naszych sklepach będą dostępne jedynie produkty rozpoznawalnych marek w hurtowych cenach. Nie wprowadzamy marki własnej – informuje Paweł Ciszek, Prezes Zarządu spółki Czerwona Torebka.
- Będziemy oferować mniej grup produktowych, ale będą one bardziej pogłębione. Klient będzie miał zatem większy wybór produktów w każdej oferowanej przez nas kategorii - dodaje.
Dyskonty będą powstawać w całej Polsce, w miejscach o dużym potencjale handlowym – zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. Sklepy będą lokalizowane w galeriach handlowych oraz w obiektach najmowanych na podstawie wieloletnich umów najmu.
Tagi: