Consierge w telefonie

2017-08-30 | 12:00

Jedna z amerykańskich sieci galerii handlowych uruchomiła właśnie usługę consierge'a. Na tle innych tego typu usług wyróżnia go fakt, że jest botem, to znaczy istniejącym tylko wirtualnie programem.

Wprowadzenie infolinii czy dedykowanych obsłudze klientów doradców dotychczas było zbyt kosztowne, by mogły sobie na to pozwolić pojedyncze galerie handlowe. Teraz jednak może się to zmienić za sprawą rozwiązania, które wdrożyła spółka Simon Property Group.

Sieć liczy 208 galerii handlowych w Ameryce Północnej. Wśród nich jest m.in. Philadelphia Mills, Oxford Valley Mall czy marka Premium Outlets oferującą przecenioną odzież znanych projektantów. Klienci tych sklepów mają już możliwość skonsultowania się z wirtualnym doradcą. Na pytania odpowiada on za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger, z której na całym świecie korzysta 1,2 mld osób. Na bieżąco w czasie zakupów będą oni mogli uzyskać informacje takie, jak lokalizacja sklepów, godziny otwarcia, daty wydarzeń specjalnych, promocje czy oferowane przez sklepy udogodnienia.

Autorzy bota na konferencji prasowej podali przykład pytań, na które można w ten sposób uzyskać odpowiedź. Bota będzie można zapytać między innymi: „Obok jakiego sklepu znajduje się sklep Michaela Korsa w Gloucester Premium Outlets?”, „Czy miejsca parkingowe obok Neiman Marcus są zajęte?” lub „Do której jest otwarta restauracja Dave & Busters i kino w Philadelphia Mills?” Program będzie też wiedział o aktualnych promocjach, które mają miejsce w sklepach znajdujących się w galeriach.

Aby skorzystać z porad wystarczy znaleźć w aplikacji Messenger najbliższy sklep sieci Simon. Program powstał przy współpracy ze Snaps, firmą technologiczną, która wcześniej tworzyła chatboty i ikonki emoji na potrzeby takich marek, jak Nike Jordan, Marriott Rewards czy Nordstrom.

Consierge będzie też oferował rekomendacje dostosowane do potrzeb użytkowników. Np. osoba, która często pyta o sklepy z kosmetykami w danej lokalizacji, w przyszłości dowie się o otwarciu nowego butiku tego typu. Zamierza też radzić i inspirować, przekazując spersonalizowane treści z magazynu shoppingowego Simon Said, który wydaje sieć.

Każda z 208 lokalizacji ma własnego bota. Co ważne, aby z niego korzystać, nie trzeba ściągać specjalnych aplikacji – wystarczy tylko uruchomić tą, którą większość z klientów i tak ma w swoim telefonie.

Tagi:
Oceń artykuł:

Fot: Pixabay.com Źródło: Sonia Grodek

Consierge w telefonie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.