Po bardzo udanym debiucie w 2014 roku, w 2015 Conlumino Congress skupi się przede wszystkim na najważniejszym wyzwaniu z jakimi zmaga się dzisiaj branża retail: „customer experience”, czyli doświadczeniach zakupowych klientów.
Program wydarzenia stwarza uczestnikom rzadką i niezwykłą możliwość poznania i współpracowania z najwyższego szczebla liderami branży. Są wśród nich tacy specjaliści jak:
•
Beth Butterwick, CEO, Bonmarché
•
Aaron Chatterley, Founder and Deputy Chairman, Feelunique
•
Bertrand Bodson, Chief Digital Officer, Argos
•
Jon Owen, Retail brands and Trading Director, Shop Direct
•
John Gillan, Industry Head of Retail, Google
•
Ken Ardali, International Business Development Director, Alibaba
Uwzględniając najnowsze, innowacyjne technologie i strategie, które pomogą sprzedawcom w zapewnieniu spersonalizowanych, bezproblemowych i spójnych doświadczeń zakupowych, Conlumino Future Retail Strategies Congress 2015 to wydarzenie w którym trzeba uczestniczyć. Zapewni Tobie i Twojemu zespołowi możliwość prawdziwego zrozumienia klientów, co przyczyni się do poprawy wyników sprzedaży i powiększania grona sympatyków Twojej marki.
Bogaty 2-dniowy program obejmuje:
- Case-study z
Paulem de Laat, Group Customer Insight Director w John Lewis, odnośnie wykorzystania wiedzy do kreowania indywidualnego podejścia do klienta
- Interaktywny panel dyskusyjny z
Victorią Betts, Marketing & Trading Director w Missguided; z
Kenem Ardali, International Business Development Director w firmie Alibaba; oraz z
Neilem Sansomem, Omnichannel Director w Moss Bros. Panel poświęcony będzie wnioskom, które płyną z Czarnego Piątku. Poruszona zostanie także kwestia wpływu przyszłych wydarzeń w branży na wzorce w handlu detalicznym
- Dodatkowo przeprowadzone zostaną międzynarodowe sesje poświęcone zachowaniom konsumentów i wskazówkom o skali globalnej, od Azji do USA i od Europy Wschodniej do Ameryki Południowej; W projekcie wezmą udział m.in.
Donna Chen, Group Strategy – International Online, Omni Channel and Digital Development, Walgreens Boost Alliance oraz
Jennie Blythe, Head of Ecommerce, Whistles;
Już teraz zapewnij sobie udział w konferencji odwiedzając zakładkę rejestracyjną na stronie internetowej wydarzenia: arena-international.com/futureretail. Przy rejestracji podaj kod:
MK-YHPR.
Liczba miejsc jest ograniczona.
Więcej informacji nt. konferencji można znaleźć na stronie internetowej: www.arena-international.com/futureretail/
Conlumino Future Retail Strategies Congress 2015
9-10 września 2015
Londyn, Wielka Brytania
Wśród patronów medialnych wydarzenia są m.in. magazyny
Shopping Mall Expert i
Galerie Handlowe.