Coffeeheaven wspiera ochronę środowiska naturalnego

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-09-17 | 11:58
Coffeeheaven wraz z Fundacją WWF Polska rozpoczęły 14 września kampanię, której ambasadorem jest znana dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska. Część dochodu ze sprzedaży promowanych w coffeeheaven kaw CHAI caffé latte, zostanie przekazana na działania związane z ochroną środowiska naturalnego.
Celem organizatorów kampanii jest zachęcenie do świadomego wyboru kawiarni. Odwiedzając coffeeheaven, Klienci otrzymają nie tylko najwyższej jakości kawę, ale również będą mogli wesprzeć szczytny cel poprzez kupienie jednej
z promowanych kaw.
Projekt coffeeheaven, prowadzony przy współpracy z Fundacją WWF, powiązany jest z orientalnymi, unikalnymi kawami CHAI caffé latte, których nazwy odwołują się do zagrożonych gatunków zwierząt: Tiger, Orca oraz Turtle. Dodatkowo, specjalnie z okazji kampanii, 14 września w kawiarniach coffeeheaven pojawi się nowy smak - Panda CHAI caffé latte. Będzie to kawa o charakterystycznej dla tej kategorii nucie korzennej, z orzeźwiającym smakiem mięty. Nazwa kawy z limitowanej edycji inspirowana jest charakterystycznym dla Fundacji WWF logotypem w kształcie pandy.
- Kawy CHAI caffé latte są przez naszych stałych Gości najbardziej cenioną kategorią w naszym menu napojów. Budzą one wiele pozytywnych emocji i sprawiają, że Klienci szczególnie chętnie wracają do naszych kawiarni. Chcieliśmy pokazać wyjątkowość tych produktów robiąc coś unikatowego, czego w tej skali jeszcze nikt w naszej branży nie zrobił - powiedziała Dorota Szczerbicka, dyrektor marketingu coffeeheaven i Costa Coffee. – Wyróżnikiem naszej kampanii jest jej prostota - wystarczy przyjść do kawiarni coffeeheaven i kupić jedną z 4 kaw CHAI caffé latte. Część dochodu z tych transakcji zostanie przekazana na cele Fundacji WWF Polska.
Jak zaznacza Dorota Szczerbicka - Wybór wyjątkowych partnerów i ambasadorów naszej kampanii był prosty i oczywisty – do współpracy zaprosiliśmy Fundację WWF Polska i Martynę Wojciechowską, których autorytetu i dorobku nie trzeba przedstawiać. Jesteśmy znani jako marka odpowiedzialna za otoczenie, w którym działamy, dlatego bardzo szybko zyskaliśmy ich poparcie.
Martyna Wojciechowska, znana dziennikarka i podróżniczka, a także częsty gość w kawiarniach coffeeheaven, została ambasadorką kampanii. - Ochrona środowiska naturalnego jest mi bardzo bliska z kilku powodów. Jestem zaangażowana w wiele tematów dotyczących losów naszej planety. W trakcie swoich podróży widziałam mnóstwo miejsc, które należy zachować w nienaruszonym stanie jako dziedzictwo całej ludzkości. Widziałam również wiele miejsc, które zginęły wraz z zamieszkującymi je gatunkami zwierząt i roślin – wyjaśniła ambasadorka kampanii. – Dlatego cieszę się, że dwie znane i szanowane instytucje podjęły inicjatywę, co do której mam pełne zaufanie i którą mogę wspierać. Dzięki tego typu działaniom każdy z nas może mieć swój wkład w ochronę przyrody. Wystarczy, że dokonamy świadomego wyboru i skorzystamy z oferty coffeeheaven, dzięki czemu nie tylko napijemy się wyśmienitej CHAI caffé latte, ale i zadbamy o otaczające nas środowisko. Połączenie idealne!
- Cieszymy się, że dzięki tej wspólnej akcji możemy zwrócić uwagę Polaków na rzadkie gatunki zwierząt oraz kwestię wpływu naszych codziennych wyborów na środowisko. Dobrobyt ponad 25 milionów ludzi zamieszkujących strefę równikową zależy od uprawy kawy. Jest to drugi najpopularniejszy towar w światowym handlu po ropie. Uprawa kawy, ze względu na to, że ma miejsce głównie w strefie równikowej - czyli w najcenniejszej przyrodniczo części świata - ma ogromny wpływ na środowisko. Dlatego tak ważne jest, aby zwracać uwagę na to jaką kawę kupujemy – mówi Magdalena Dul-Komosińska, dyrektor zarządzający Fundacji WWF Polska. - W coffeeheaven sprzedawana jest kawa, która posiada ekologiczny certyfikat Rainforest Alliance. Tak więc osoby, które kupią kawy CHAI caffé latte realnie przyczynią się do ochrony przyrody, i to podwójnie: poprzez wybór ekologicznej kawy i wsparcie działań fundacji WWF Polska.
Kampania coffeeheaven i WWF symbolicznie rozpocznie się w piątek, 14 września, przed kawiarnią coffeeheaven na ul. Chmielnej 33 w Warszawie od ulicznego happeningu z udziałem Martyny Wojciechowskiej. Jego celem będzie zwrócenie uwagi na problem zagrożonego środowiska naturalnego i podkreślenie, że w niezwykle prosty sposób wsparcie dla ochrony zagrożonych gatunków zwierząt może wyrazić każdy. W trakcie happeningu zostanie zbudowana instalacja, którą przechodnie będą mogli uzupełniać, wkładając w odpowiednie dziurki słomki przeznaczone do picia napojów. 4800 takich słomek ułoży się we wzór przedstawiający zwierzęta będące inspiracjami dla napojów CHAI caffé latte – Tiger, Orca, Turtle oraz Panda. Instalacje zawisną przy wejściu do kawiarni coffeeheaven i będą przypominać o trwającej kampanii.
Kampania coffeeheaven i Fundacji WWF Polska trwa od 14 września do 5 listopada. Przy realizacji kampanii coffeeheaven współpracuje z Grey Group Poland, Citybell Consulting i Agencją Novum. Grey Group Poland odpowiada za strategię, kreację i realizację akcji ambientowych oraz obsługę marki w social media. Agencja PR Citybell Consulting odpowiada za PR kampanii i współpracę z partnerami. Natomiast Agencja Novum za produkcję materiałów POS.
Zobacz kawiarnie coffeeheaven w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-07-03 do 2012-08-06

Zobacz także

Coffeeheaven wspiera ochronę środowiska naturalnego

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.