W kwietniu polskie sklepy sieci Coccodrillo zanotowały wzrost sprzedaży o 9% w stosunku do stanu sprzed roku. Przychody osiągnięte przez właściciela marki – spółkę CDRL – w polskim kanale e-commerce były o 27% wyższe niż przed rokiem.
W kwietniu podtrzymaliśmy dobre wyniki sprzedażowe zarówno w sieci stacjonarnej, jak również w internecie. E-commerce staje się dla nas coraz ważniejszym kanałem, co wynika z realizacji naszej strategii
– powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.
W okresie styczeń-kwiecień przychody w polskiej sieci sklepów spółki wyniosły narastająco 41,09 mln zł wobec 39,11 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody w polskiej sieci e-commerce wzrosły w tym czasie o 25% do 4,67 mln zł.
W samym kwietniu przychody polskiej sieci sklepów Coccodrillo wyniosły 12,28 mln zł. Przychody internetowe ukształtowały się w tym miesiącu na poziomie 981 tys. zł.
Dla porównania w całym zeszłym roku przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 138,0 mln zł, co oznacza wzrost o 13% w porównaniu do 2015 roku. Przychody wygenerowane przez polski kanał e-commerce były w tym okresie o 63% wyższe niż w 2015 r. Łączne skonsolidowane przychody CDRL w 2016 r. wyniosły 203,68 mln zł, zysk operacyjny (EBIT) wzrósł o 4,6% do 18,73 mln zł, a wypracowany zysk netto Grupy to 14,03 mln zł.
Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.