W ciągu I kwartału spółka CDRL planuje otwarcie 5 nowych sklepów w Polsce. Nowe salony pod marką Coccodrillo powstaną też w niemieckim Stuttgarcie i słowackich Koszycach.
- Rozwój i optymalizacja naszej sieci handlowej to zawsze nasz priorytet. W I kwartale powiększymy naszą sieć w Polsce, ale pracujemy też nad rozwojem zagranicznym – powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.
W zeszłym roku CDRL zwiększyło swoją sieć handlową w Polsce o 17 nowych salonów. W rezultacie na koniec roku w Polsce działały już 244 salony pod marką Coccodrillo. Nowe sklepy powstaną w Galerii Krakowskiej, Zakopanem (na Krupówkach), Galerii Molo w Kołobrzegu, Centrum Riviera w Gdańsku i Wadowicach.
Na koniec roku sieć CDRL obejmowała też 245 zagranicznych placówek handlowych, z czego 137 na terenie Unii Europejskiej. W 2016 r. spółka powiększyła zagraniczną sieć salonów o 17 punktów handlowych – aż osiem nowych sklepów otworzono w Rumunii.
Ważnym wydarzeniem będzie dla nas otwarcie naszego pierwszego sklepu w Niemczech. Na tym rynku liczymy bardzo na e-commerce, ale sklep stacjonarny będzie ważnym wsparciem również dla internetowego kanału sprzedaży
– zaznaczył wiceprezes Tomasz Przybyła.
Spółka rozwija też internetowy kanał sprzedaży. W tym roku planuje uruchomić dwie nowe wersje swojego sklepu internetowego: rumuńską i ukraińską. Obecnie, oprócz polskiej wersji e-sklepu, działają wersje dedykowane dla klientów z Czech, Słowacji, Niemiec i Austrii.
Od początku roku do końca III kwartału skonsolidowane przychody właściciela marki Coccodrillo wzrosły o 14,4 proc. do 151,47 mln zł.