Maj okazał się, kolejnym z rzędu, miesiącem w którym spółka CDRL zwiększała swoje przychody. Sprzedaż produktów spółki w polskich sklepach wzrosła o 17% rok do roku. W maju uruchomiono też nową wersję sklepu internetowego Coccodrillo.
W maju polskie sieci należące do Coccodrillo sprzedały towary o wartości 10,91 mln zł, co oznacza wzrost o 17% wobec 9,33 mln zł przed rokiem. Od początku roku wartość sprzedaży w sklepach spółki wyniosła 46,87 mln zł wobec 39,96 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. To również wzrost o 17%, co potwierdza stabilność dynamiki wzrostu notowanej przez CDRL S.A. na swoim głównym rynku.
Segment e-commerce w Polsce przyniósł spółce w maju 0,40 mln zł przychodów – co stanowi wzrost o 14% rok do roku. W całym 2015 r., spółka zanotowała w tym kanale sprzedaż na poziomie 2,22 mln zł wobec 2,26 mln zł przed rokiem. Od początku roku spółka pracowała nad uruchomieniem nowego sklepu internetowego, co nastąpiło w maju.
Obecnie trwają prace optymalizacyjne serwisu internetowego – spółka zakłada, że zakończą się one do lipca. Wtedy też można się spodziewać wyższych dynamik wzrostu w segmencie e-commerce.
W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6% do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł i był o 4,8% wyższy niż zakładano w prognozie finansowej.
CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.
Tagi: