Trwa dynamiczny rozwój polskiej sieci klubów fitness. CityFit kontynuuje ekspansję oraz równolegle wprowadza nowe usługi. Na stronie www.sklep.cityfit.pl ruszył właśnie sklep internetowy marki.
W asortymencie sklepu znalazły się m.in. suplementy i odżywki, akcesoria, sprzęt treningowy.
- Oferta sklepu internetowego CityFit została przygotowana w oparciu o nasze doświadczenie związane z prowadzeniem sieci klubów fitness. Asortyment jest odpowiedzią na potrzeby osób, które na co dzień ćwiczą w naszych klubach w całej Polsce oraz wszystkich tych, dla których ważne są zdrowie i aktywność fizyczna. Ofertę sklepu planujemy systematycznie poszerzać – również w oparciu o sugestie naszych klientów
– mówi Łukasz Gądek, Chief Operating Officer sieci CityFit.
W sklepie dostępne są również vouchery prezentowe, uprawniające do treningów w wybranym klubie CityFit. Oferta przygotowana została z myślą o nadchodzących Świętach – umożliwia podarowanie bliskiej osobie praktycznego upominku, który pomoże jej zadbać o zdrowie i zrealizować noworoczne postanowienia.
Równolegle z e-sklepem ruszył program lojalnościowy dla Klientów. Zakupy premiowane są punktami, które uprawniają do rabatów przy kolejnych zamówieniach.
CityFit to polska sieć innowacyjnych klubów fitness, czynnych 24h/dobę, 7 dni w tygodniu. Jej misją jest oferowanie klubowiczom pełnego komfortu ćwiczeń w atrakcyjnej cenie i bez konieczności podpisywania długoterminowych umów. Sieć posiada obecnie 13 klubów w całym kraju. W styczniu otwarty zostanie kolejny – w krakowskim biurowcu Principio, a w lutym w warszawskiej galerii Rondo Wiatraczna.