Nowa, jesienna kampania Galaxy z udziałem Mileny Majewskiej, która na co dzień żyje i pracuje w Nowym Jorku, to kolejny po odświeżeniu wnętrza krok w zmianie wizerunku centrum handlowego. Styl zdjęć wpisuje się w kampanie fashion najlepszych światowych marek.
–
Chcemy pokazać, że Galaxy to nowoczesne centrum mody, modelka jest całkowicie ubrana w rzeczy z naszych butików – mówi Czesław Jasiewicz, dyrektor CHR Galaxy. –
W Galaxy mamy wiele markowych sklepów, które swoją ofertą dorównują trendom światowym – tą kampanią chcemy to również powiedzieć mieszkańcom naszego regionu – dodaje dyrektor CHR Galaxy.
Pochodząca ze Szczecina Milena Majewska swoją pierwszą, dużą kampanię robiła w 2007 r. dla Play, które wtedy wchodziło na rynek. Potem wyjechała do Mediolanu, a 1,5 roku temu przeniosła się do Nowego Jorku, gdzie pracuje dla takich marek jak Guess czy Missoni. Uroda Mileny wpisuje się w ponadczasowe trendy, podobnie jak uroda takich modelek o kobiecym wyglądzie i seksapilu, jak Linda Evangelista czy Cindy Crawford. Majewską prowadzi agencja modelek Next, która ma w swoim portfolio takie gwiazdy modelingu, jak m.in. Anja Rubik czy Małgorzata Bela.
Podczas sesji dla CHR Galaxy Majewska pracowała ze stylistką Mają Holcman i fotografem Adamem Fedorowiczem, z którymi zaczynała karierę w Szczecinie. Billboardy reklamujące jesienne kolekcje Galaxy z całkowicie nowym layoutem pojawią się z początkiem września w całym mieście. Zdjęcie Mileny znajdzie się i na okładce Magazynu Inspiracje, wydawanego przez Galaxy, który ukaże się 20 września także w nowej szacie graficznej.
Tagi: