Chata Polska na drodze dynamicznego rozwoju

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-01-28 | 13:08
Chata Polska podsumowała rok 2010. Sieć sklepów spożywczych w ubiegłym roku zanotowała obroty na poziomie 820 mln PLN. Na koniec roku 2010 pod szyldem Chaty Polskiej funkcjonowało 236 sklepów w 7 województwach Polski.
Podsumowując miniony rok przedstawiciele sieci podkreślili, że poziom obrotów z roku 2010 coraz bardziej przybliża Chatę Polską do realizacji założonego przez Zarząd spółki celu, którym jest osiągnięcie 1 mld PLN obrotów rocznie. Intensyfikacja obrotów sieci ma związek z coraz większą dbałością o jakość swoich sklepów oraz inwestycjami w rozwój sieci. Spółka zamknęła rok 2010 z całkowitą liczbą 236 sklepów.
Do sieci przyłączono 35 nowych placówek handlowych przy równoległym podnoszeniu jakości oraz informatyzacji sklepów funkcjonujących pod szyldem Chaty Polskiej. Działania te przyczyniły się do umocnienia pozycji większości sklepów sieci, ale też skutkowały decyzją centrali sieci o zaprzestaniu współpracy z kilkunastoma franczyzobiorcami.
Najważniejszym celem spółki na rok 2011 jest konsekwentny wzrost obrotów sklepów, do którego ma się przyczynić m.in. rozwój nowego konceptu sieci. Projekt Nowa Chata Polska umożliwia skuteczną realizację celów tak jakościowych jak i biznesowych. Potwierdzają to zarówno wyniki placówek handlowych (średni wartościowy wzrost obrotów rok do roku sklepów w formule Nowej Chaty Polskiej to aż 25%), opinie konsumentów jak i specjaliści.
Na przełomie roku Chata Polska otrzymała 2 ważne dla sieci nagrody: „Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju – 2010” w kategorii innowacyjna usługa w konkursie organizowanym m.in. pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz tytuł najlepszego sklepu w Polsce w konkursie „Market Roku” w kategorii Supermarket.
- Strategia Chaty Polskiej na przyszłość zakłada dynamiczny rozwój, a co za tym idzie zwiększenie obrotów, czyli korzyści dla naszych partnerów franczyzowych oraz całej organizacji. Jako sieć oparta wyłącznie na polskim kapitale, potrafiliśmy znaleźć formułę sklepu, pozwalającą naszym partnerom franczyzowym prowadzić biznes, który może z powodzeniem konkurować z najsilniejszymi sieciami handlowymi w Polsce, w tym również formatu dyskontowego. Zapewniam, że w 2011 roku nasza sieć będzie jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby naszych klientów, oferując zakupy w wysokim standardzie za konkurencyjną cenę – mówi Adam Plackowski, Dyrektor Generalny Chaty Polskiej.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o systemach franczyzowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Chata Polska na drodze dynamicznego rozwoju

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.