Nowe lokale w centrach handlowych, zmiany personalne w zespole oraz modernizacja wizerunku punktów sprzedaży to kluczowe aspekty działalności marki w I połowie 2019 roku.
Zwiększenie liczby lokali
W maju marka uruchomilła nową restaurację Charlie Food & Friends w centrum handlowym w Głogowie. Otwarciu towarzyszyła promocja przeprowadzona wspólnie z zarządcą centrum w formule konkursu w mediach społecznościowych. W czerwcu zaś uruchomiony został proces przejęcia punktu sprzedaży w południowej Polsce. Punkt znajduje się w strefie restauracyjnej galerii handlowej w ścisłym centrum miasta. Do finalizacji transakcji dojdzie w ciągu najbliższych 12 miesięcy.
Nowy design restauracji
W zeszłym roku opracowany został całkowicie nowy design konceptu Charlie Food & Friends. W pierwszym kwartale b.r. rozpoczęty został proces dostosowania punktów do najnowszego wizerunku marki. Nową odsłonę zyskały lokale Zielonej Górze oraz Krakowie.
Zmiany personalne
W lutym do zespołu dołączył Kamil Majewski, obejmując stanowisko dyrektora finansowego. Absolwent Finansów i Rachunkowości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz stypendysta Uniwersytetu w Mainz. W swojej 12-letniej karierze pełnił różne funkcje zarządcze, m.in. wiceprezesa zarządu i dyrektora finansowego La Mania, czy głównego kontrolera finansowego Legii Warszawa. Doświadczenie zdobywał w Polsce i w Niemczech w międzynarodowych firmach consultingowych takich jak PwC czy Grant Thornton.