Przeprowadzona akcja zachęcała klientów do robienia zakupów i zbierania pieczątek za
zakupy za min. 50 PLN. Po uzbieraniu odpowiedniej liczby pieczątek,
klienci wybierali jedną z przygotowanych nagród:
- za 6 pieczątek – pendrive, suszarka lub młynek do pieprzu,
- za 8 pieczątek – opiekacz, ekspres do kawy lub szczoteczka,
- za 10 pieczątek – odtwarzacz DVD, odkurzacz lub parowar.
- Akcja cieszyła się dużym powodzeniem. Klienci pozytywnie odpowiedzieli na nasze działanie, chętnie dokonując zakupów. Największe natężenie zakupów i wydawanych nagród notowaliśmy w listopadzie – twierdzi Łukasz Tomczak, specjalista ds. marketingu grupy Caelum Development. - Wydaliśmy ponad 500 nagród, przy czym zdecydowana większość, bo 80 procent to najbardziej wartościowe nagrody, czyli te za 10 pieczątek – kontynuuje.
CH Max to pierwszy tego typu obiekt handlowy w Tarnowie. W budynku powstałym w 2001 roku znajduje się 45 punktów handlowo-usługowych, m.in. Carrefour Market, Drogeria Natura, Mix Electronics, House, Mohito.
Tagi: