Już po raz czwarty najemcy CH Turawa Park zostali nagrodzeni za zaangażowanie marketingowe oraz udział w dobrych wynikach centrum. Do grona sklepów wyróżnionych za szczególne przyczynienie się do osiągnięcia wysokich wskaźników trafili: KiK, Media Expert i Bajkowy Labirynt. Tytuły najemców najbardziej zaangażowanych marketingowo otrzymali Reporter Young, Sephora oraz Astor.
CH Turawa Park, jako pierwsze centrum handlowe w Polsce, cztery lata temu nagrodziło najemców za wyniki i zaangażowanie w działalność marketingową. Kontynuując tę tradycję wybrano sklepy, które uzyskały największe wzrosty wskaźników i najmocniej zaangażowały się marketingowo w minionym roku. Cieszy nas fakt, że wspólna praca po raz kolejny pozwoliła na osiągnięcie pozytywnych wyników centrum, a to jest poważny argument do nagrodzenia najemców
– mówi Agnieszka Pyzanowicz-Francke, dyrektor CH Turawa Park.
Ostatnie lata były dla CH Turawa Park okresem dynamicznych zmian. Oferta modowa i sportowo-rekreacyjna jest coraz bogatsza. Otworzył się tu pierwszy w Polsce Punkt Odbioru Zamówień IKEA. Dużym atutem jest funkcjonująca u ponad jednej trzeciej sklepów usługa click & collect. Możliwość odbioru zakupów zamówionych przez Internet stawia CH Turawa Park w czołówce centrów handlowych tego regionu Polski.
Nieustannie poszerza się również oferta restauracji, kawiarni i innych punktów gastronomicznych. W 2016 roku pojawiło się kilka nowych propozycji: Kuchenne Klimaty, Naleśniki Happy, Cukiernia & Kawiarnia Godyla, a także powiększony lokal Grycan.