Centrum Handlowe Rondo w Bydgoszczy zostało finalistą konkursu Solal Marketing Awards w kategorii „Otwarcie/Ekspansja/Przebudowa”. Nominacja w kategorii „Grand opening/Expansion/Refurbishment” przypadła Centrum Handlowemu Rondo za kampanię promującą reotwarcie centrum po przebudowie oraz rebrandingu.
Zakres działań w ramach kampanii „I Ty nabierz koloru” obejmował kampanię wizerunkową, konkurs prosprzedażowy, konkurs dla fanów Ronda na Facebooku oraz niezwykły spektakl laserowo-pirotechniczny przeprowadzony przed CH Rondo, podczas którego oficjalnie został zaprezentowany nowy logotyp centrum.
-
Cieszymy się, że jury konkursu doceniło naszą kampanię i znaleźliśmy się w gronie finalistów prestiżowego konkursu Solal Marketing Awards. To dla nas powód do dumy i potwierdzenie, że realizujemy działania warte uwagi – mówi Katarzyna Najdzik, marketing manager Centrum Handlowego Rondo.
Za przygotowanie zgłoszenia konkursowego odpowiadali: zarządca CH Rondo – Apsys Polska S.A. oraz agencja public relations Orchidea PR, która realizuje działania komunikacyjno-wizerunkowe dla Ronda od 2013 roku.
Organizatorem konkursu Solal Marketing Awards jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 2 czerwca w Kopenhadze podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.
Tagi: