Przestrzeń handlowo-usługowa nowych Ogrodów to szansa rozwoju dla przedsiębiorców z regionu. Po zakończeniu prac budowlanych, Ogrody będą największą galerią w regionie z ponad 40 tys.mkw. nowoczesnej powierzchni najmu, która jest kierowana w dużej mierze do przedsiębiorców z regionu oraz franczyzobiorców. Agenci najmu centrum oferują wsparcie w procesie pozyskiwania franczyz oraz dostosowywania lokali do wymagań franczyzodawców.
Wśród umów podpisanych przez centrum handlowe Ogrody jest wiele zawartych z lokalnymi przedsiębiorcami. Część z nich prowadzi biznes rozwijając własne marki, inni wiążą się ze znanymi firmami sieciowymi. Do tych pierwszych należą Piekarnia Raszczyk oraz Trojan Horse, firmy obecne w Centrum przed rozbudową i cieszące się dużym uznaniem wśród jego klientów. Z kolei lokale YES oraz Quiosque będą prowadzone przez franczyzobiorców.
Piekarnia Raszczyk, Yes oraz Quiosque znajdą się na parterze w modernizowanej części galerii. Restauracja Trojan Horse będzie zlokalizowana w sekcji food-court w nowo wybudowanej części Centrum. Powierzchnia wynajętych lokali wyniesie odpowiednio: YES– 61 mkw., Trojan Horse – 82 mkw., Piekarnia Raszczyk 105 mkw. oraz Quiosque – 111 mkw.
Poziom komercjalizacji obiektu przekroczył 60%. Na dwóch poziomach znajdzie się 130 punktów usługowych i sklepów, m.in. Carrefour, H&M, salony marek należących do grupy LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, House, Cropp Town), New Yorker, CCC, Deichmann, Rossmann, RTV Euro AGD, Orsay, Wojas, Douglas, Sizeer, Esotiq, Yves Rocher, Vision Express, restauracja Mc Donald’s oraz kino. Na trzech poziomach centrum zaplanowany został parking na ok. 1000 miejsc.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Ogrody
Zobacz sklepy w CH Ogrody
Tagi: