Centrum Franczyzy PRCH na Targach ReDI to ponad 250 mkw. powierzchni dedykowanej pod centrum informacji, edukacji, wymiany wiedzy i doświadczeń, consultingu dla sieci handlowych planujących ekspansję na nowe rynki. Centrum zostało stworzone z myślą o firmach i osobach poszukujących wiedzy i kontaktów biznesowych.
-
Sieci handlowe rozwijają się w oparciu o różnorodne modele franczyzowe. Naszym zadaniem na Targach ReDI jest stworzenie nie tylko płaszczyzny wymiany informacji, ale także platformy wparcia międzynarodowych sieci handlowych, dotychczas nieobecnych w Polsce i krajach regionu CEE, rozważających ekspansję na zasadach franczyzy - zdradza Anna Szmeja-Kroplewska, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych, organizatora Targów ReDI.
Na terenie Centrum Franczyzy na Targach ReDI przedstawiciele sieci handlowych spotkają przedstawicieli Polskiej Organizacji Franczyzy zrzeszających franczyzodawców z Polski, Ukrainy, Węgier, Słowacji i Rumunii, doradców prawnych i podatkowych oraz przedstawicieli firm rekrutacyjnych i zarządzających kadrami. Istotnym wsparciem będzie obecność Instytutu Marki, który kompleksowo obsługuje ekspansje do Polski i poza granice kraju.
-
PRCH stworzyła propozycję współpracy dla firm, które mają wiedzę, umiejętności i kompetencje w zakresie doradztwa dla sieci handlowych. Firmy te, w naszej ocenie, w realny sposób mogą wspierać przedstawicieli ponad 400 sieci handlowych obecnych na targach ReDI, w budowaniu i realizacji stabilnej strategii ekspansji przyczyniając się tym samym do ich rozwoju – kończy Szmeja-Kroplewska.
Targi ReDI to europejskie miejsce spotkań przedstawicieli miast, deweloperów, inwestorów oraz sieci handlowych z regionu CEE. W ramach wydarzenia znajdzie się także Centrum Franczyzy oraz centrum konferencyjne, podczas którego poruszone i dyskutowane zostaną kluczowe dla branży tematy. Targi ReDI to także miejsce prezentacji projektów centrów handlowych z Polski oraz regionu CEE, centrum wsparcia ekspansji sieci handlowych, zainteresowanych inwestycjami w Polsce oraz w krajach ościennych (Ukraina, Rosja, Czechy, Turcja, Rumunia i Węgry). W ramach targów zostaną także zaprezentowane najnowsze usługi i technologii dla branży retail.
Patronat Honorowy nad wydarzeniem objęli Prezydenci Miast: Gdańska, Gdyni, Poznania, Olsztyna, Wrocławia, Rzeszowa, Szczecina, Lublina, Białegostoku oraz Łodzi.
Patronem medialnym wydarzenie jest m.in. magazyn
Galerie Handlowe.
Targi ReDI - Retail Destination Initiative
28-29 maja 2014
Warszawa, Stadion Narodowy
www.redi.org.pl