Centra handlowe Klif wyróżnione nagrodą Superbrand

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-12-10 | 09:17
W piątej edycji projektu Superbrands marka Klif została uznana za jedną z najsilniejszych polskich marek i zdobyła tytuł Superbrand Polska 2010. Centra handlowe Klif Warszawa i Klif Gdynia są jedynymi polskimi centrami handlowymi, które otrzymały to wyróżnienie.
Jak ocenili niezależni eksperci marketingu, reklamy i brandingu zasiadający w tegorocznej Radzie Marek, centra handlowe Klif zbudowały wyrazistą i silną pozycję w swoim segmencie rynku, wywołują pozytywne emocje wśród konsumentów oraz oferują unikalne korzyści funkcjonalne, stale wyprzedzając konkurencję w branży.
W tegorocznej, piątej edycji konkursu Superbrands niezależne zespoły ekspertów oceniły 1600 marek konsumenckich. Tytułem Superbrand Polska wyróżniono 250 marek. Centra Handlowe Klif Warszawa i Klif Gdynia jako jedyne w tym zestawieniu reprezentują branżę centrów handlowych.
- Przyznanie marce Klif tytułu Superbrand Polska 2010 to dla nas wielkie wyróżnienie oraz dowód na to, że obrana przez nas i konsekwentnie realizowana od lat strategia jest słuszna. Ambicją marki Klif jest umacnianie się na pozycji lidera wśród centrów handlowych w Polsce, ulepszanie unikalnej oferty, zwiększanie jakości obsługi i subtelnego komfortu zakupów, który gwarantujemy naszym klientom. Tytuł Superbrand Polska 2010 motywuje nas do dalszego działania - mówi Antoni Krzątała, Prezes firmy PBW Polska, zarządzającej centrami handlowymi Klif Gdynia i Klif Warszawa.
Według organizatorów konkursu, tytuł i statuetka Superbrand to nie tylko prestiżowa nagroda przyznawana w 80 krajach na całym świecie. To też świadectwo zaufania, jakim konsumenci obdarzają nagrodzone marki. Zaufania co do jakości produktu i, co bardzo ważne, przestrzegania i promowania zasad fair play w rynkowej grze. Organizatorzy projektu Superbrands podkreślają, że w dzisiejszym świecie jakość marki to nie tylko jakość produktu, ale również swoista filozofia, która uwzględnia specyfikę rynków lokalnych i stosuje najwyższe standardy rynku globalnego.
- Ponad dekada dbałości o klientów, stworzenie komfortowej atmosfery zakupów, procentuje uznaniem w postaci wyróżnienia Superbrands. Klif to koronny przykład na to, że nie ilość sklepów a ich jakość funkcjonuje w głowach klientów – mówi Jacek Gadzinowski, ekspert komunikacji zintegrowanej, bloger, członek Rady Marek.
 
Historia marki Klif sięga 1996 roku, kiedy w Gdyni otwarto pierwsze centrum handlowe tej marki, będące jednocześnie jednym z pierwszych tego typu obiektów w Polsce. Trzy lata później, w roku 1999 marka pojawiła się także w Warszawie. Dziś - po 14 latach intensywnego rozwoju - Klif posiada szerokie grono lojalnych klientów, bogatą ofertę prestiżowych marek, sprawdzonych partnerów biznesowych. Daleka od anonimowości atmosfera centrów przyciąga wciąż nowych klientów, ceniących komfort i indywidualizm, a przyjazne wnętrza warszawskiego i gdyńskiego Klifu zapewniają komfort dokonywania zakupów. Klif postrzegany jest jako centrum mody i stylu, źródło inspiracji i informacji o nowościach w świecie mody. To właśnie te wartości podkreślają eksperci, charakteryzując markę Klif.
- Klif – świetny koncept marketingowy, dla nas wszystkich zmęczonych wielkimi centrami handlowymi, oferującymi jednakowe sklepy i brandy. W końcu pomyślano o ludziach zajętych, szukających markowych, wysokiej jakości ubrań z wyższej półki. Autorskie działania wizerunkowe, świetnie przygotowane stylistycznie katalogi z sesjami zdjęciowymi, proponujące nowoczesne zestawienia, dla odważnych, niebanalnych kobiet, działania promocyjne – pokazy mody, dni urody, koncerty - są mądrą ofertą spędzenia czasu na zakupach. Można umówić się z koleżanką na zakupy, na plotki, coś kupić, a przy okazji - dowiedzieć więcej. Ktoś wreszcie zajął się tym, by ludzi nauczyć mody, tego do czego służy, jak wypada lub nie wypada ubierać się na spotkania biznesowe, wyjścia prywatne, wakacje i do pracy. Konsekwencja komunikacji. Klif nie szuka szybkiego zysku, ale buduje spójną wartościową markę – mówi Anna Zimecka, Project & PR Director ze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej, członek Rady Marek.
Przyznanie tytułu to tylko pierwszy etap projektu Superbrands Polska 2010. Częścią drugą projektu będzie wydanie specjalnego albumu, opisującego studia przypadków (tzw. case studies) wyróżnionych marek. W tym wydawnictwie nazywanym "biblią brandingu” znajdzie się również marka Klif.
Statuetki Superbrand Polska zostaną wręczone podczas uroczystej Gali, która odbędzie się w lutym 2011 roku w Warszawie.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Centrach Handlowych Klif
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2010-09-16 do 2010-12-23

Zobacz także

Centra handlowe Klif wyróżnione nagrodą Superbrand

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.