Według statystyk z YouTube korzysta co miesiąc ponad 800 mln unikalnych użytkowników. Każdego miesiąca użytkownicy spędzają ponad 4 mld godzin na oglądaniu filmów w YouTube. Serwis daje możliwość nie tylko oglądania materiałów filmowych, ale także tworzenia własnych playlist i subskrypcji.
Z tego powodu Centra Factory otworzyły własny kanał na platformie YouTube. To kolejny sposób komunikacji i tworzenia świadomości marki wykorzystany przez znaną sieć outletową. Factory aktywnie uczestniczy w budowaniu społeczności na Facebooku, tworzy bloga Manifest Your Style oraz dzieli się inspiracjami na tablicy Pinterest.
–
Uznaliśmy, że kanał YouTube doskonale uzupełni nasze działania w wirtualnej przestrzeni. Doceniamy możliwość wymiany opinii, jaką dają nam media społecznościwe. Dzięki nim pozostajemy w kontakcie z naszymi klientami również pomiędzy ich wizytami w Factory – mówi Monika Olejnik-Okuniewska Marketing&PR senior manager w firmie Neinver, właściciela centrów Outlet Factory.
Według światowych statystyk 60% centrów handlowych prowadzi komunikację w social media. Większość z nich – 95% wybiera Facebook. Również w Polsce większość centrów decyduje się na budowanie społeczności głównie na Facebooku. Tylko nieliczne wybierają dodatkowe kanały komunikacji takie, jak Pinterest, Google+ czy YouTube.
–
Nikogo nie dziwi dziś komunikacja marki na Facebooku. Factory świadomie rozszerza działania na inne media społecznościowe. Serwisy takie jak YouTube czy Pinterest są doskonałym kanałem komunikacji dla marek modowych. Dlatego zdecydowaliśmy się z nich korzystać – dodaje Monika Olejnik-Okuniewska.
Tagi: