W samym czerwcu, polskie sklepy z sieci Coccodrillo, sprzedały towary za 9,72 mln zł, co oznacza wzrost o 34%. Od początku roku, przychody w tym segmencie wzrosły dokładnie o jedną piątą – do 56,59 mln zł.
W maju spółka uruchomiła nową wersję swojego sklepu internetowego coccodrillo.eu. Chociaż wciąż trwają prace optymalizacyjne serwisu, to już przełożyło się na dynamiczny wzrost przychodów w segmencie e-commerce. Na polskim rynku wyniosły one w czerwcu 0,41 mln zł, co oznacza wzrost o 59% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6% do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł i był o 4,8% wyższy niż zakładano w prognozie finansowej.
CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.
Tagi: