W kwietniu polskie sklepy Coccodrillo sprzedały towary o wartości 10,376 mln zł wobec 9,722 mln zł przed rokiem. Od początku roku przychody spółki generowane w kraju wyniosły 35,956 mln zł wobec 30,631 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku.
CDRL podało też wyniki sprzedaży w internetowym kanale sprzedaży (w Polsce). W kwietniu wyniosły one 426 tys. zł wobec 366 tys. zł przed rokiem. Od początku roku przychody e-commerce spółki wyniosły 1,817 mln zł.
W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6% do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł i był o 4,8% wyższy niż zakładano w prognozie finansowej.
CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.
Tagi: