Spółka CCC SA, w portfolio której znajdują się obecnie marki CCC, Boti oraz Lascoki, podjęła kroki w kierunku zmiany dotychczasowej struktury sprzedaży kolekcji tych brandów. Zgodnie z informacjami, które przekazał Piotr Nowjalis, wiceprezes zarządu spółki, podczas konferencji dnia 20 lutego br., sklepy będą sukcesywnie zamykane. Spółka zamierza skupić się na rozwoju sieci CCC.
W 2013 r. zamknięto w sumie 126 sklepów, w tym większość sklepów Boti, których działalność stała się nierentowna. W wielu obiektach handlowych, ze względu na jednoczesne funkcjonowanie sklepów CCC, Boti i Lascocki, pojawił się problem kanibalizacji, któremu spółka zamierza zapobiec, zamykając sukcesywnie do 2015 r. sklepy Boti oraz Lascoki. Proces ten, ze względu na obowiązujące spółkę umowy najmu z centrami i galeriami handlowymi, będzie przebiegał etapowo. W 2014 r. zaplanowano zamknięcie 10 z 20 funkcjonujących aktualnie salonów firmowych Lasocki, a w 2015 r. ich liczba zmniejszy się o kolejną połowę. Kolekcje Lasocki będą sprzedawane, tak jak dotychczas, w sklepach CCC.
Pierwsze salony Lasocki zostały otwarte latem 2012 r. Większość lokalizacji to byłe salony marki Quazi, którą spółka CCC wycofała z rynku w 2013 r., umożliwiając klientom zakup ostatnich modeli z kolekcji w salonach firmowych Lasocki.
Tagi: