Zarząd CCC S.A. poinformuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży (wszystkie kanały sprzedaży) za kwiecień 2019 wyniosły 524 mln PLN i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 20%.
Przychody za okres styczeń – kwiecień (wszystkie kanały sprzedaży) wyniosły 1 562 mln PLN i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2018 o 43%.
Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za kwiecień 2019 wyniosły ponad 376 mln PLN (w tym 7,2 mln PLN – eobuwie.pl S.A., 42,0 mln PLN Karl Vögele AG i 6,8 mln PLN Gino Rossi) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 14%, narastająco za okres styczeń – kwiecień wyniosły około 1087 mln PLN (w tym 18,0 mln PLN – eobuwie.pl S.A., 145,6 mln PLN Karl Vögele AG i 13,5 mln PLN Gino Rossi) i były wyższe o 38% w stosunku do roku 2018.
Przychody w kanale internetowym za kwiecień 2019 wyniosły 134 mln PLN (w tym 2,2 mln PLN Karl Vögele AG, 2,9 mln PLN DeeZee Sp. z o.o. i 1,3 mln PLN Gino Rossi) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 48%, narastająco za okres styczeń – kwiecień wyniosły 426 mln PLN (w tym 9,3 mln PLN Karl Vögele AG, 10,1 mln PLN DeeZee Sp. z o.o. i 2,5 mln PLN Gino Rossi) i były wyższe o 64% w stosunku do roku 2018.
Powierzchnia sklepów Grupy CCC na dzień 30.04.2019 r. wyniosła 689 tys. m2 (w tym 81,5 tys. m2 Karl Vögele AG i 8,0 tys. m2 Gino Rossi) i była wyższa o 38% rdr.