Grupa Kapitałowa CCC S.A. zanotowała w I półroczu 2013 r. wzrost przychodów ze sprzedaży o 10,4% w porównaniu z analogicznym okresem roku minionego. Plany na lata 2013-2015 zakładają powiększenie powierzchni sprzedaży sieci należących do spółki o co najmniej 130 tys. mkw.
W I półroczu 2013 r. spółka CCC S.A. osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 643 560 tys. zł, co oznaczało wzrost o 10,4% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 611 412 tys. zł wobec 551 773 tys. zł w I półroczu 2012 i tym samym wzrosły o 10,8% do roku minionego. W tym samym okresie przychody ze sprzedaży franczyzowej i innej wyniosły 32 148 tys. zł. Zmiana struktury źródeł przychodów ze sprzedaży zgodna jest ze strategią rozwoju grupy.
Zysk netto spadł jednak o 35,1% w porównaniu z I półroczem 2012 r. Wtedy kształtował się on na poziomie 45 453 tys. zł, podczas gdy w tym roku wyniósł zaledwie 29 503 tys. zł.
W latach 2013-2015 zarząd spółki CCC planuje wzrost powierzchni handlowej, który ma wynieść nie mniej niż 130 tys. mkw. W sklepach własnych w Polsce, w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech ma wrosnąć o blisko 96 tys.mkw, a w sklepach franczyzowych w Europie Środkowej i Wschodniej o ponad 34 tys.mkw.
Tagi: